Az Országgyűlés az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvény (a továbbiakban: Áht.) 28. §-ában foglaltak alapján a Magyar Köztársaság 1995. évi költségvetéséről szóló - módosított - 1994. évi CIV. törvény (a továbbiakban: Költségvetési Törvény), valamint az Országgyűlésnek az egyházak közvetlen támogatására jóváhagyott 1995. évi költségvetési keret felosztásáról szóló 75/1994. (XII. 30.) OGY határozata, a nemzeti és etnikai kisebbségi szervezetek költségvetési támogatásáról szóló 8/1995. (II. 22.) OGY határozata, az értelmi fogyatékosokat segítő érdekvédelmi szervezetek támogatására szolgáló keret elosztásáról szóló 43/1995. (IV. 13.) OGY határozata, a nemzeti és etnikai kisebbségi szervezetek költségvetési támogatásáról szóló, 76/1995. (VI. 29.) OGY határozattal módosított 50/1995. (V. 10.) OGY határozata, a társadalmi szervezetek költségvetési támogatásának elosztásáról szóló 52/1995. (V. 7.) OGY határozata, a nemzeti és etnikai kisebbségek önkormányzatainak költségvetési támogatásáról szóló 77/1995. (VI. 29.) OGY határozata és az 1995. évi LXXII. törvényben elfogadott agrárgazdasági támogatások előirányzatai együttes összegének túllépéséhez történő hozzájárulásról szóló 123/1995. (XII. 22.) OGY határozatainak végrehajtásáról a következő törvényt alkotja:
1. § Az Országgyűlés a Magyar Köztársaság 1995. évi költségvetésének végrehajtását 1 854 666,5 millió forint, azaz egymillió-nyolcszázötvennégyezer-hatszázhatvanhat egész, öt tized millió forint bevétellel,
1 988 556,7 millió forint, azaz egymillió-kilencszáznyolcvannyolcezer-ötszázötvenhat egész, hét tized millió forint kiadással,
133 890,2 millió forint, azaz egyszázharmincháromezer-nyolcszázkilencven egész, kettő tized millió forint hiánnyal
hagyja jóvá.
2. § (1) A költségvetés kiadási előirányzatainak teljesítését az 1. számú melléklet fejezetenként, költségvetési címenként, alcímenként, előirányzat-csoportonként és kiemelt előirányzatonként tartalmazza.
(2) A költségvetés bevételi előirányzatainak teljesítését a 2. számú melléklet fejezetenként, költségvetési címenként, alcímenként, előirányzat-csoportonként és kiemelt előirányzatonként tartalmazza.
3. § (1) Az Országgyűlés elfogadja, hogy a Költségvetési Törvény 2. §-ának megfelelően a központi költségvetés a bel- és külföldi adósságállományból a szerződések szerinti esedékességnek megfelelően 1995-ben az adósságtörlesztési számla terhére
a) 15 048,0 millió forint összegű hiteltörlesztést teljesített a Magyar Nemzeti Bank (a továbbiakban: MNB), illetőleg a belföldi hitelezők javára,
b) 125 435,3 millió forint összegben vásárolt vissza államkötvényeket a belföldi hitelezőktől,
c) 20 949,6 millió forint összegű hiteltörlesztést teljesített a külföldi hitelezők javára.
(2) A Költségvetési Törvény 2. §-ában szereplő kötelezettségeken felül a központi költségvetés a belföldi adósságállományból az adósságtörlesztési számla terhére rendkívüli visszafizetésként 1995-ben
a) 46 009,0 millió forint összegű hiteltörlesztést teljesített az MNB, illetőleg a belföldi hitelezők javára;
b) 50 382,4 millió forint összegben vásárolt, illetőleg kapott vissza államkötvényeket a belföldi hitelezőktől.
4. § Az Országgyűlés elfogadja, hogy az e törvény 1. §-ában megállapított költségvetési hiány finanszírozására a Költségvetési Törvény 4. §-a (1) bekezdésének a) pontjában kapott felhatalmazás alapján a pénzügyminiszter 1995-ben
a) 61 658,4 millió forint összegű hosszú lejáratú államkötvényt értékesített;
b) 1554,0 millió forint összegben tőkésítette az érintett államkötvények kamatát;
c) 70 677,8 millió forint értékben növelte az 1 évnél rövidebb lejáratú kincstárjegyek állományát.
5. § Az Országgyűlés elfogadja, hogy az e törvény 3. §-ában megállapított szerződések szerinti esedékességnek megfelelően és rendkívüliként 1995-ben teljesített visszafizetések részbeni finanszírozására
a) a pénzügyminiszter a Költségvetési Törvény 4. §-a (1) bekezdésének b) pontjában kapott felhatalmazás alapján 161 309,1 millió forint összegű államkötvényt értékesített,
b) a pénzügyminiszter a Költségvetési Törvény 4. §-a (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján
1. 42 413,9 millió forint összegben devizahitelt vett fel a belföldi pénzintézetektől,
2. 38 105,8 millió forint összegű államkötvényt értékesített,
c) a pénzügyminiszter 12 000,0 millió forint összegű konszolidációs kötvény visszafizetésére a rendkívüli privatizációs bevételi számlát használta fel,
továbbá
d) 0,5 millió forint összegben a központi költségvetés követeléseinek értékesítése,
e) 400,0 millió forint összegben konszolidációs célú államkötvények ellenszolgáltatás nélkül visszautalása,
f) 3594,6 millió forint összegben az 1995-ben az MNB közvetítésével befolyt privatizációs bevétel,
g) 0,5 millió forint összegben az önkormányzati hitel fel nem használt része
szolgált.
6. § (1) Az Országgyűlés elfogadja, hogy a pénzügyminiszter - a Költségvetési Törvény 4. §-ának (4) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján - az állami forgóalap folyamatos likviditása és a társadalombiztosítási alapokból teljesített kiadásokhoz vállalt állami garancia megteremtése érdekében 34 169,0 millió forint értékben növelte a kincstárjegyek állományát.
(2) Az Országgyűlés elfogadja, hogy az e törvény 1. §-ában megállapított költségvetési hiány finanszírozására a Költségvetési Törvény 4. §-a (1) bekezdésének a) pontjában kapott felhatalmazás alapján 1996. január 1. és 31. között a pénzügyminiszter 24 812,4 millió forint értékben államkötvényt bocsátott ki, amely utólag azonos összegben váltott ki kincstárjegyállomány-növekményt. Az 1995. évi költségvetési hiány miatt így - a 24 812,4 millió forint értékű államkötvény-kibocsátást is figyelembe véve - 45 865,4 millió forinttal növekedett a kincstárjegyek állománya.
7. § (1) A helyi önkormányzatok feladatainak ellátásához nyújtott normatív állami hozzájárulás önkormányzatonként és hozzájárulásonként részletezett elszámolását a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendeletben teszi közzé e törvény hatálybalépését követő 15 napon belül. A normatív állami hozzájárulás országosan összesített összegét a 3. számú melléklet tartalmazza.
(2) Az Országgyűlés jóváhagyja azon önkormányzatok előirányzatainak csökkentését, amelyek év közben együttesen 229,5 millió forint összegben mondtak le a normatív állami hozzájárulás előirányzatáról, illetve amelyeket intézmény átadás következtében 26,4 millió forint összegben az nem illeti meg. A módosított előirányzatokat az (1) bekezdés szerinti rendelet tartalmazza.
(3) Az Országgyűlés megállapítja, hogy a normatív állami hozzájárulásoknak a helyi önkormányzatokat - a ténylegesen teljesített mutatószámok alapján - megillető és a részükre a költségvetési évben folyósított összegek különbözetei a következők:
a) a helyi önkormányzatok 1995. december 31-én fennálló visszafizetési kötelezettsége 1442,6 millió forint,
b) a központi költségvetést terhelő kiegészítés 501,2 millió forint,
c) s ennek egyenlegeként a helyi önkormányzatok 1995. év után előírt tartozása 941,4 millió forint.
(4) Az Országgyűlés megállapítja továbbá, hogy azon helyi önkormányzatokat, amelyek a normatív állami hozzájárulást - saját számításaik, illetőleg az Állami Számvevőszék ellenőrzése alapján - az őket ténylegesen megilletőnél 5%-kal nagyobb, vagy azt meghaladó mértékben vették igénybe, összesen 37,8 millió forint kamatfizetési kötelezettség terheli. Ennek helyi önkormányzatonként részletezett összegét a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendelete tartalmazza.
(5) A (3) bekezdés a) pontjában meghatározott visszafizetési kötelezettségből 132,6 millió forintot, a b) pontban meghatározott központi költségvetést terhelő kiegészítésből 54,7 millió forintot - figyelemmel az Állami Számvevőszéknek az Áht. 121. §-ának (3) bekezdése szerinti vizsgálatára - a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendelete önkormányzatok szerint részletezi.
(6) A helyi önkormányzatokat a Költségvetési Törvény 21. §-ának (5) bekezdése alapján - figyelemmel az Állami Számvevőszéknek az Áht. 121. §-ának (3) bekezdése szerinti vizsgálatára - 178,7 millió forint jogtalanul igénybe vett cél- és címzett támogatás visszafizetési kötelezettség, és további 26,1 millió forint összegű jogtalanul igénybe vett központosított támogatás visszafizetése terheli, melynek önkormányzatok szerinti részletezését a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendelete tartalmazza.
(7) Azok a helyi önkormányzatok, amelyek a Költségvetési Törvény 21. §-ának (1), (3) és (5) bekezdései szerinti befizetési kötelezettségüket - az államháztartás alrendszereinek bankszámla-vezetési, pénzellátási, előirányzat-felhasználási, költségvetési befizetési és letéti kezelési rendjéről szóló 159/1995. (XII. 26.) Korm. rendelet 34. §-a (1) bekezdésének a) pontja alapján - 1996. március 25-ig nem teljesítették, e törvény hatálybalépését követő 15 napon belül kötelesek azt teljesíteni a következő feltételek szerint:
a) az a helyi önkormányzat, amelynek kamat nélküli visszafizetési kötelezettsége volt, ennek teljesítésével egyidejűleg 1996. március 26-tól a visszafizetés napjáig számított mulasztási napokra vetítve, az 1995. évi átlagos jegybanki alapkamat kétszeresének (55,50%) megfelelő büntető kamatot fizet,
b) az a helyi önkormányzat, amelynek kamattal növelt visszafizetési kötelezettsége volt, ennek teljesítésével egyidejűleg a kamattal növelt összeg után - 1996. március 26-tól a visszafizetés napjáig számított mulasztási napokra vetítve - további büntető kamatot fizet. A büntető kamat az éves átlagos jegybanki alapkamat kétszeresének (55,50%) naptári napra számított mértéke.
(8) Az (5) és a (6) bekezdésben meghatározott visszafizetési kötelezettség teljesítésének határideje a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendeletének hatálybalépését követő 15 nap,
a) az (5) bekezdésben meghatározott visszafizetési kötelezettséghez kapcsolódó kamat mértékének megállapítására a (7) bekezdésben foglaltakat kell alkalmazni,
b) a (6) bekezdésben meghatározott visszafizetési kötelezettséghez kapcsolódó kamatfizetési kötelezettség az Állami Számvevőszék által feltárt jogtalan igénybevétel napjától keletkezik.
(9) Az Országgyűlés felhatalmazza a pénzügyminisztert, hogy amennyiben a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendeletének hatálybalépését követő 30 napon belül a (3), (4), (7) és (8) bekezdés szerinti befizetések nem érkeznek meg az MNB 10032000-01031496 „Önkormányzatok előző évről származó befizetései”, valamint az MNB 10032000-01034004 „Különleges bevételek” bevételi számlájára, az érintett önkormányzat tartozását a következő hónaptól kezdődően az esedékes finanszírozás nettósított összegéből - a tartozás erejéig - levonja.
(10) Azon önkormányzatok számára, amelyek pótlólagos normatív állami hozzájárulásra jogosultak, a Pénzügyminisztérium a támogatást - 517,3 millió forintot - 1996. május 7-ig átutaltatta a (7) bekezdésben hivatkozott kormányrendelet 34. §-a (1) bekezdésének b) pontja alapján.
(11) Azon helyi önkormányzatok részére, amelyek az (5) bekezdés szerinti állami számvevőszéki ellenőrzés alapján pótlólagos állami hozzájárulásra jogosultak, a Pénzügyminisztérium a pénzügyminiszter és a belügyminiszter együttes rendeletének hatálybalépését követő 15 napon belül rendelkezik a megállapított összeg kiutalásáról, mely az előző évi költségvetés kiegészítése címén számolandó el.
8. § (1) A helyi önkormányzatoknak nyújtott színházi támogatásokat önkormányzatonkénti bontásban a 4. számú melléklet tartalmazza.
(2) A helyi önkormányzatoknak nyújtott címzett támogatásokat - jogcímenként részletezve - az 5. számú melléklet tartalmazza.
(3) A helyi önkormányzatoknak nyújtott céltámogatás összegét - jogcímenként részletezve - a 6. számú melléklet tartalmazza.
(4) A helyi önkormányzatok központosított előirányzatainak felhasználását a 8. számú melléklet részletezi.
(5) A helyi önkormányzati tűzoltóságok támogatásainak előirányzat felhasználását a 9. számú melléklet részletezi.
(6) Az Országgyűlés felhatalmazza a pénzügyminisztert, hogy a helyi önkormányzatok címzett- és céltámogatási előirányzatainak elszámolási különbözeteként 210 692 ezer forintot vezessen át az Önkormányzatok címzett- és céltámogatási maradvány számlája javára az Önkormányzatok előző évről származó befizetései bevételi számláról az e törvény kihirdetését követő 15 napon belül.
9. § Az Országgyűlés tudomásul veszi, hogy a helyi önkormányzatok 1994. évi normatív állami hozzájárulásának elszámolásából a Magyar Köztársaság 1994. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló 1995. évi CIV. törvény (a továbbiakban: 1994. évi Zárszámadási Törvény) 5. §-ának (3) bekezdésében előírt, egyenlegében 618,5 millió forint és az 1994. évi Zárszámadási Törvény 5. §-ának (4) bekezdésében előírt 69,5 millió forint, továbbá az 1994. évi Zárszámadási Törvény 5. §-ának (6) bekezdésében előírt, együttes összegében 83 millió forint visszafizetési kötelezettségüknek eleget tettek.
10. § Az Országgyűlés jóváhagyja az elkülönített állami pénzalapok mérlegét a 7. számú melléklet szerint.
11. § Az Országgyűlés jóváhagyja a központi költségvetés mérlegét a 10. számú melléklet szerint.
12. § (1) Az Állami Fejlesztési Intézet Rt. (a továbbiakban: ÁFI Rt.) által kezelt, az államháztartási körön kívüli adósokkal szemben nyilvántartott követelésállomány 1995. december 31-én 79 404,0 millió forint, melyből 6790,3 millió forint állami kölcsön, 72 613,7 millió forint az állami alapjuttatás utáni járadékfizetési kötelezettség. Ez az 1994. december 31-i állományhoz képest - a különböző tényezők összhatásaként - 12 717,2 millió forintos követelésállomány-csökkenést jelent.
(2) Az Országgyűlés elfogadja, hogy az 1994. évi Zárszámadási Törvény 12. §-ában foglalt követelések 1995. évben a következők miatt változtak:
a) elengedésre került 721,3 millió forint követelés a mezőgazdaságban az elemi károk mérséklése céljából, a Magyar Köztársaság 1996. évi költségvetésről szóló 1995. évi CXXI. törvény (a továbbiakban: 1996. évi Költségvetési Törvény) 48. §-ának (9) bekezdése alapján;
b) a Magyar Köztársaság 1992. évi állami költségvetéséről és az államháztartás vitelének 1992. évi szabályairól szóló 1991. évi XCI. törvény (a továbbiakban: 1992. évi Költségvetési Törvény) 38. §-ának (2) bekezdése alapján a szénbányászat szervezeti, irányítási és tulajdonosi rendszerének átalakítása során a felszámolás alatt álló Tatabányai Bányáknál 106,6 millió forint, és a Veszprémi Szénbányáknál 479,7 millió forint tőke követelés azonos névértékű részvénnyé történt konverziójára került sor;
c) az 1992. évi Költségvetési Törvény 38. §-ában kapott felhatalmazásával élve az ÁFI Rt. felszámolás keretében összesen 175,6 millió forint adósság konverziójára vállalt kötelezettséget az Oroszlányi Szénbányáknál, az MN Gödöllői Gépgyárnál és a Borsodnádasdi Lemezgyárnál;
d) a Magyar Köztársaság 1993. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló 1994. évi XCVI. törvény 16. §-a (2) bekezdésének e) pontjában kapott felhatalmazása alapján adóskonszolidáció keretében az ÁFI Rt. összességében 161,3 millió forint követelés tulajdonrésszé történő átváltására vállalt kötelezettséget, amely összeg a GANZEG-WEST HUNGARY Rt. tartozásának átalakítása, és a TOKAJ Kereskedőház Rt. tartozás átváltásának meghiúsulása egyenlegeként alakult ki;
e) a követelés összesen 52,4 millió forinttal nőtt, alapvetően felszámolásból eredő követelésnek bírói végzéssel történt érvényesítésével (Romhányi Kerámiagyár).
(3) Az Országgyűlés elfogadja, hogy
a) állami kölcsön törlesztéséből a költségvetés bevétele 1735,7 millió forint, míg fix járadék fizetésből 8530,9 millió forint volt;
b) csökkent a követelésállomány 405,8 millió forinttal az 1995. december 31-ig bírósági végzéssel lezárt felszámolásoknál be nem folyt követelések veszteségként történt elszámolása miatt;
c) a Területfejlesztési Alappal 1995-ben elszámolt és oda átutalt 36,8 millió forint, továbbá a befejezetlen felszámolásokból és a törlesztésekből befolyt 415,9 millió forint miatt, mely az ÁFI Rt. megszűnésével egyidejűleg 1996-ban került rendezésre.
13. § Az Országgyűlés elfogadja, hogy a pénzügyminiszter a Magyar Köztársaság 1994. évi költségvetéséről szóló 1993. évi CXI. törvény 3. §-ának (8) bekezdésében foglalt felhatalmazás alapján tartósan vagy átmenetileg 18 700,0 millió forint összegben adott át kötvényeket belföldi pénzintézeteknek a következő célokra:
a) 5800,0 millió forint összegű kötvény az Agrobank Rt. pénzügyi helyzetének rendezését,
b) az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt.-nek átadott 12 000,0 millió forint összegű kötvény a Budapest Bank Rt. privatizációjának elősegítését,
c) 900,0 millió forint összegű kötvény a pénzintézeteknek nyújtott alárendelt kölcsöntőke fedezetét
szolgálta.
14. § Az Országgyűlés elfogadja, hogy a pénzügyminiszter a Magyar Nemzeti Bankról szóló 1991. évi LX. törvény 22. §-a alapján 72 003,0 millió forint összegben bocsátott ki piaci kamatozású államkötvényt az MNB-vel szembeni kamatmentes lejárat nélküli költségvetési adósság átalakítása céljából.
15. § A Társadalombiztosítási Alap 1992. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló 1993. évi CV. törvény 6. és 10. §-ai alapján 1995-ben összesen 5982,6 millió forint összegben értékesítettek az 1992. évi hiányukat finanszírozó kötvényeket, amelyek az előbbi törvény alapján a kibocsátást követő 30 nap elteltével állampapírrá alakultak át. E kötvények kamatterhe és visszafizetése a központi költségvetést terheli.
16. § Az Országgyűlés elfogadja, hogy az 1996. évi Költségvetési Törvény 4. §-a (4) bekezdésének felhatalmazása alapján a MÁV Rt. által az 1992-1995. években állami kezességvállalás mellett felvett likviditási (nem fejlesztési) hitelekből keletkezett adósságot és ezek kamatainak megfizetését 1995. december 31-i hatállyal a központi költségvetés nevében a pénzügyminiszter átvállalta. E hitelek átvállaláskori, kamatok nélküli, 1995. december 31-i MNB középárfolyamon átszámított állománya 45 568,1 millió forint, amely a központi költségvetés adósságát növeli.
17. § (1) A Magyar Köztársaság 1991. évi költségvetéséről és az államháztartás vitelének 1991. évi szabályairól szóló 1990. évi CIV. törvény 24. §-ában és az 1992. évi Költségvetési Törvény 39. §-ában szabályozott, belföldi jövedelemtulajdonosokkal szemben fennálló államadósság az 1995. évben a következő tényezők miatt és mértékben változott:
a) 42 413,9 millió forinttal növelték az e törvény 5. §-a b) 1. pontjában foglalt hitelfelvételek,
b) 45 568,1 millió forinttal növelték az e törvény 16. §-ában foglalt hitelátvállalások,
c) 359 312,9 millió forinttal növelték az e törvény 4. §-ának a) és b) pontjában, 5. §-ának a) és b) 2. pontjában, a 13., 14. és 15. §-ában foglalt államkötvény-értékesítések,
d) 104 846,8 millió forinttal növelték az e törvény 4. §-ának c) pontjában és 6. §-ának (1) bekezdésében elszámolt állománynövekedések és az 1994. évi Zárszámadási Törvény 4. §-a (2) bekezdésében már elszámolt 3000,0 millió forint állománycsökkenés egyenlegeként a kincstárjegy-állomány változások,
e) 54 658,5 millió forinttal csökkentette az e törvény 3. §-ában foglalt költségvetési hiányt finanszírozó hitelek törlesztése, amelyből a szerződés szerinti visszafizetés 8650,0 millió forint, a rendkívüliként teljesített visszafizetés 46 008,5 millió forint volt,
f) 6150,5 millió forinttal csökkentette az e törvény 3. §-ában foglalt nem költségvetési hiányt finanszírozó hitelek szerződés szerinti visszafizetése,
g) 175 817,7 millió forinttal csökkent az államkötvény-adósság, amelyből a szerződés szerinti visszafizetés 125 435,3 millió forint, a rendkívüli visszafizetés 50 382,4 millió forint volt,
h) az e törvény 3. §-ában foglalt 248,0 millió forint összegű szerződés szerinti visszafizetés és az új hitelfelvételek következtében 245,6 millió forinttal csökkent az MNB által továbbkölcsönzött világbanki hitelek állománya.
(2) A forint hivatalos leértékeléséből és a keresztárfolyamok változásából származó kamatmentes, lejárat nélküli, MNB-vel szembeni adósság állománya 583 239,9 millió forinttal növekedett 1995-ben, amely a 655 242,9 millió forint árfolyam-különbözet és a 72 003,0 millió forintnyi kötvényátalakítás egyenlegeként következett be.
(3) Az (1) és (2) bekezdés szerinti növelő és csökkentő tényezők következtében a belföldi jövedelemtulajdonosokkal szembeni költségvetési adósság összesen 898 509,3 millió forinttal emelkedett 1995-ben.
(4) A nem belföldi jövedelemtulajdonosokkal szembeni költségvetési adósság az 1995. évben 83 388,9 millió forinttal növekedett.
18. § (1) Az 1996. évi Költségvetési Törvény 32. §-ának (2) bekezdése alapján, a központi költségvetés a Nyugdíjbiztosítási Alap (a továbbiakban: Ny. Alap) és az Egészségbiztosítási Alap (a továbbiakban: E. Alap) 1995. évi költségvetésének végrehajtása során megállapításra kerülő hiánya alapján 1996. december 31-i hatállyal elengedi a kincstári egységes számlához kapcsolódó megelőlegezési számlán lévő adósságából az 1996. évi Költségvetési Törvény 32. §-a (1) bekezdésének végrehajtása után fennmaradó 28 850,5 millió forint együttes adósságát, valamint ezen összegnek és az 1995. évi hiányuk mértékének a különbözetét.
(2) A központi költségvetés a társadalombiztosítás pénzügyi alapjai 1994. évi költségvetésének végrehajtásáról szóló 1996. évi XL. törvény 10. §-ának (4) bekezdése alapján a likviditási tartalék 1994. évben történő visszapótlása címén
a) az 1995. évben a társadalombiztosítás által folyósított, de nem a társadalombiztosítást terhelő ellátások költségvetés által átutalt többlete terhére
1. az Ny. Alapnak 756 millió forintot,
2. az E. Alapnak 112 millió forintot;
b) az Ny. Alapnak 307 millió forintot az 1992-1994. évi hiánya konszolidációjának többleteként elismer;
c) a központi költségvetés az E. Alapnak a fennmaradó 1086,5 millió forintot, az Ny. Alapnak a fennmaradó 135,5 millió forintot a kincstári egységes számlához kapcsolódó megelőlegezési számlán lévő adósságából 1996. december 31-én elengedi.
19. § Az Országgyűlés tudomásul veszi, hogy a Kormány 40 121,0 millió forint összegű új kezességet vállalt.
20. § Az Országgyűlés hozzájárul
a) a Pannon Agrártudományi Egyetem Állattenyésztési Kara, Kaposvár 160,267 millió forint,
b) a Pannon Agrártudományi Egyetem, Keszthely 428,637 millió forint,
c) a Mezőgazdasági Biotechnológiai Központ, Gödöllő 33,232 millió forint
összegű állami beruházásaihoz nyújtott állami alapjuttatás után még fennálló összegű járadéktartozás és az ehhez kapcsolódó késedelmi kamat elengedéséhez.
21. § Az Országgyűlés mentesíti a Magyar Államvasutak Rt.-t az állami kezesség beváltása miatt 1995. évben keletkezett 2 200 162 497 forint állammal szembeni tartozás megfizetése alól.
22. § Az Országgyűlés felhatalmazza a Kormányt arra, hogy a Magyar Távirati Irodát - vállalkozássá való átalakításához kapcsolódva - mentesítse az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatalnál 1995. december 31-én fennálló 187 810,0 ezer forint adótartozásának megfizetése alól.
23. § E törvény a kihirdetését követő 15. napon lép hatályba.
Millió forintban
Elő- | Ki- | Elő- | KIADÁSOK | |||||||
Cím- szám | Alcím- szám | irány- zat cso- port- szám | emelt elő- irány- zat- szám | Cím- név | Alcím- név | irány- zat cso- port- név | Kiemelt előirányzat neve | Az 1995. évi LXXII. törvény előirányzat | 1995. évi teljesítés | |
I. KÖZTÁRSASÁGI ELNÖKSÉG | ||||||||||
1 | Köztársasági Elnöki Hivatal | |||||||||
1 | Köztársasági Elnöki Hivatal | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 48,9 | 101,4 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 20,4 | 20,7 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 16,5 | 35,0 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 55,0 | 58,4 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 0,5 | ||||||||
2 | Köztársasági Elnök Katonai Irodája | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi jutattások | 2,1 | 1,3 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 0,8 | 0,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 3,6 | 4,2 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 0,3 | 0,2 | |||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | |||||||||
2 | Ágazati célelőirányzatok | |||||||||
1 | Állami kitüntetések | 62,0 | ||||||||
I. fejezet kiadásai összesen: | 210,1 | 221,6 | ||||||||
II. ORSZÁGGYŰLÉS | ||||||||||
1 | Országgyűlés | |||||||||
1 | Képviselő-testület | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 978,9 | 988,8 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 321,2 | 328,1 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 205,8 | 362,5 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 24,8 | ||||||||
2 | Országgyűlés hivatali szervei | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 421,6 | 445,8 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 168,4 | 185,1 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 619,1 | 685,6 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 9,0 | 21,1 | |||||||
2 | Felújítás | 105,6 | 176,2 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 90,0 | 146,7 | |||||||
5 | Fejezeti kezelésű speciális támogatások | |||||||||
1 | NATO közgyűlés | 50,0 | ||||||||
2 | Törvényhozás szakmai feltételeinek korszerűsítése | 10,0 | ||||||||
2 | Közbeszerzések Tanácsa | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 1,5 | ||||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 0,6 | ||||||||
3 | Dologi kiadások | 2,2 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 2,7 | ||||||||
3 | Országgyűlési Könyvtár | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 47,4 | 53,1 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 19,6 | 25,6 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 28,8 | 31,4 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,2 | ||||||||
2 | Felújítás | 0,4 | 0,4 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 0,4 | 0,6 | |||||||
1-3. cím összesen: | 3 076,2 | 3 843,0 | ||||||||
5 | Kisebbségi önkormányzatok és szervezetek működésének támogatása | 320,0 | 320,0 | |||||||
6 | Pártok támogatása | |||||||||
1 | Országos listán mandátumot szerzett pártok támogatása | |||||||||
1 | FIDESZ-Magyar Polgári Párt | 97,8 | 97,7 | |||||||
2 | Független Kisgazda, Földmunkás és Polgári Párt | 112,0 | 112,0 | |||||||
3 | Kereszténydemokrata Néppárt | 97,9 | 97,9 | |||||||
4 | Magyar Demokrata Fórum | 135,0 | 135,0 | |||||||
5 | Magyar Szocialista Párt | 302,7 | 302,7 | |||||||
6 | Szabad Demokraták Szövetsége | 198,1 | 198,1 | |||||||
2 | Országos listán mandátumot nem szerzett pártok támogatása | |||||||||
2 | Munkáspárt | 25,2 | 25,2 | |||||||
5 | Köztársaság Párt | 20,0 | 20,0 | |||||||
6 | Magyar Igazság és Élet Pártja | 12,5 | 12,5 | |||||||
7 | Agrárszövetség | 16,6 | 16,6 | |||||||
8 | Társadalmi szervek támogatása | |||||||||
1 | Társadalmi szervezetek felosztandó támogatása | 400,0 | 400,0 | |||||||
3 | Magyar Vöröskereszt támogatása | 300,0 | 300,0 | |||||||
4 | Értelmi fogyatékosokat segítő érdekvédelmi szervezetek együttesen | 34,0 | 34,0 | |||||||
5 | Hallássérültek Országos Szövetsége | 68,0 | 68,0 | |||||||
6 | Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége | 60,0 | 60,0 | |||||||
7 | Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége | 82,0 | 82,0 | |||||||
9 | Magyarok Világszövetségének támogatása | 180,0 | 180,0 | |||||||
10 | Magyar-Máltai Szeretetszolgálat | 120,0 | 120,0 | |||||||
11 | MTESZ támogatása | 62,0 | 62,0 | |||||||
12 | TIT intézmények támogatása | 60,0 | 60,0 | |||||||
5-8. cím összesen: | 2 703,8 | 2 703,7 | ||||||||
II. fejezet kiadásai összesen: | 5 780,0 | 6 186,7 | ||||||||
III. ALKOTMÁNYBÍRÓSÁG | ||||||||||
1 | Alkotmánybíróság | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 120,7 | 117,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 47,3 | 53,6 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 85,5 | 92,6 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 11,5 | 11,4 | |||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
2 | Egyéb intézményi beruházások | 15,0 | 15,0 | |||||||
III. fejezet kiadásai összesen: | 280,0 | 290,3 | ||||||||
IV. LEGFELSŐBB BÍRÓSÁG | ||||||||||
1 | Legfelsőbb Bíróság | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 365,3 | 365,2 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 155,6 | 155,5 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 95,9 | 99,4 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 4,0 | ||||||||
2 | Felújítás | 30,0 | 31,6 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 10,0 | 10,0 | |||||||
IV. fejezet kiadásai összesen: | 656,8 | 665,7 | ||||||||
V. MAGYAR KÖZTÁRSASÁG ÜGYÉSZSÉGE | ||||||||||
1 | Legfőbb Ügyészség | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 390,9 | 395,9 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 164,5 | 166,7 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 124,3 | 146,8 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,7 | 5,7 | |||||||
2 | Felújítás | 5,0 | 5,0 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 4,8 | ||||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
2 | Egyéb intézményi beruházások | 45,0 | 45,0 | |||||||
2 | Területi ügyészségek | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 324,2 | 2 329,4 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 994,7 | 981,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 313,7 | 485,3 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,2 | ||||||||
2 | Felújítás | 25,0 | 21,3 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 10,0 | 9,6 | |||||||
3 | Országos Kriminológiai és Kriminalisztikai Intézet | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 35,9 | 35,2 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 15,4 | 14,2 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 6,5 | 21,9 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 2,6 | ||||||||
V. fejezet kiadásai összesen: | 4 455,8 | 4 671,0 | ||||||||
VI. ÁLLAMI SZÁMVEVŐSZÉK | ||||||||||
1 | Állami Számvevőszék | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 440,4 | 436,6 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 186,4 | 185,1 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 144,5 | 152,7 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 3,4 | 3,4 | |||||||
2 | Felújítás | 24,0 | 21,4 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 42,0 | 43,4 | |||||||
2 | Továbbképzési Intézet és Üdülő | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 13,4 | 14,0 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 5,4 | 5,8 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 11,6 | 19,8 | |||||||
2 | Felújítás | 0,4 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 0,1 | ||||||||
VI. fejezet kiadásai összesen: | 871,1 | 882,7 | ||||||||
VII. MINISZTERELNÖKSÉG | ||||||||||
1 | Miniszterelnöki Hivatal | |||||||||
1 | Miniszterelnöki Hivatal igazgatás | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 271,7 | 300,0 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 113,1 | 118,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 83,1 | 125,0 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 68,4 | 78,6 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 6,3 | ||||||||
2 | Miniszterelnöki Hivatal Ellátó Szolgálata | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 155,0 | 149,2 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 62,0 | 60,7 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 448,2 | 538,3 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 1,4 | 24,1 | |||||||
2 | Felújítás | 60,0 | 65,2 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 2,8 | 38,7 | |||||||
3 | Tárca nélküli miniszterek igazgatása | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,4 | ||||||||
2 | Magyar Közigazgatási Intézet | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 45,7 | 57,9 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 14,0 | 16,1 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 14,5 | 23,8 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,6 | ||||||||
5 | Ellátottak pénzbeli juttatásai | 0,5 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 1,9 | 1,9 | |||||||
3 | Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Hivatal | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 35,4 | 36,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 14,2 | 14,9 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 41,1 | 44,5 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 1,8 | 1,8 | |||||||
9 | Üdülők | |||||||||
1 | Központi Állami Üdülő és Oktatási Központ | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 48,9 | 26,8 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 19,5 | 10,8 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 75,8 | 143,2 | |||||||
2 | Felújítás | 40,0 | 43,0 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 5,7 | ||||||||
2 | MEH Hivatali Üdülő | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 8,2 | 0,6 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 3,4 | 0,7 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 18,1 | 16,3 | |||||||
11 | Biztonsági Szolgálatok | |||||||||
1 | Nemzetbiztonsági Hivatal | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 034,8 | 2 033,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 826,2 | 823,5 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 1 054,2 | 1 178,0 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 4,7 | ||||||||
2 | Felújítás | 60,0 | 136,1 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 208,2 | 165,5 | |||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
1 | Nevesített intézményi beruházások | 300,0 | 300,0 | |||||||
2 | Egyéb intézményi beruházások | 82,0 | 82,0 | |||||||
3 | Lakástámogatás | 50,0 | 50,0 | |||||||
2 | Információs Hivatal | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 594,1 | 594,1 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 238,4 | 240,9 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 871,3 | 882,7 | |||||||
2 | Felújítás | 6,5 | 14,3 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 30,7 | 52,2 | |||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
2 | Egyéb intézményi beruházások | 125,0 | 122,5 | |||||||
3 | Lakástámogatás | 15,0 | 15,0 | |||||||
13 | Határon Túli Magyarok Hivatala | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 63,9 | 70,8 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 23,8 | 24,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 76,0 | 86,1 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 6,9 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 11,7 | 10,3 | |||||||
14 | Kormányzati Ellenőrzési Iroda | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 70,4 | 78,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 31,4 | 31,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 37,5 | 46,0 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 2,7 | ||||||||
2 | Felújítás | 6,1 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 3,1 | 3,9 | |||||||
25 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | |||||||||
1 | Fejezeti kezelésű intézményi előirányzatok | |||||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
2 | Egyéb intézményi beruházások | 70,0 | 70,0 | |||||||
6 | Kormányzati beruházások, beruházási célprogram | |||||||||
1 | Központi kormányzati informatikai infrastruktúra fejlesztése | 400,0 | 393,7 | |||||||
3 | Kormányzati távközlési célprogram | 180,0 | 87,0 | |||||||
7 | Fejezeti tartalék | 59,8 | ||||||||
2 | Célelőirányzatok | |||||||||
1 | Magyarországi Nemzeti és Etnikai Kisebbségek Közalapítványa | 470,0 | 400,0 | |||||||
2 | Kisebbségi koordinációs keret | 43,7 | 34,0 | |||||||
3 | Kézfogás Alapítvány | 200,0 | 200,0 | |||||||
6 | Első Közép- és Kelet-Európai Együttműködés Alapítvány támogatása | | 50,0 | |||||||
7 | Illyés Alapítvány | 300,0 | 312,0 | |||||||
8 | Teleki László Alapítvány | 66,8 | 66,8 | |||||||
15 | Kisebbségi intervenciós keret | 20,0 | 20,0 | |||||||
31 | Kisebbségi kompenzációs keret | 500,0 | 266,7 | |||||||
33 | Házat Hazát Alapítvány | 41,0 | 41,0 | |||||||
44 | 1956. Tudományos Alapítvány támogatása | 10,0 | 50,0 | |||||||
46 | Nemzeti ellenállás résztvevőinek segélyezése | 10,0 | ||||||||
47 | ROM SOM Cigány Világfesztivál | 40,0 | ||||||||
48 | Nagy Imre Társaság | 5,0 | ||||||||
52 | Balatoni kutatások támogatása | 33,0 | ||||||||
1-25. cím összesen: | 10 767,1 | 11 145,4 | ||||||||
27 | Céltartalékok | |||||||||
1 | A közalkalmazottak 1995. évi bérpolitikai kerete | 16 400,0 | ||||||||
2 | Energia-áremelés részleges kompenzációja | 9 000,0 | ||||||||
3 | Központi költségvetési szerveknél végrehajtandó létszámleépítés többletkiadásai | 3 325,8 | ||||||||
29 | Költségvetés általános tartaléka | 19 100,0 | ||||||||
30 | Kormányzati rendkívüli kiadások | |||||||||
2 | Pénzbeli kárpótlás | 2 500,0 | 1 200,0 | |||||||
5 | Büntetőeljárásról szóló törvény alapján megállapított kártalanítás | 100,0 | 18,8 | |||||||
10 | Eximbank és az Exporthitel-biztosító Rt. alaptőke-juttatás | 4 000,0 | 4 000,0 | |||||||
11 | „NATO Békepartnerségi program” kiadásai | 493,0 | ||||||||
VII. fejezet kiadásai összesen: | 65 685,9 | 16 364,2 | ||||||||
VIII. BELÜGYMINISZTÉRIUM | ||||||||||
1 | Belügyminisztérium igazgatása | |||||||||
1 | Belügyminisztérium központi igazgatása | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 616,7 | 705,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 227,4 | 236,3 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 307,5 | 394,3 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 18,7 | ||||||||
2 | Felújítás | 75,4 | 104,2 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 51,7 | 42,1 | |||||||
5 | Fejezeti kezelésű speciális támogatások | |||||||||
1 | Polgármesterek képzése | 20,0 | ||||||||
2 | Rendvédelmi Szervek Védelmi Szolgálata | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 38,9 | ||||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 16,3 | ||||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 3,0 | ||||||||
2 | Fővárosi és Megyei Közigazgatási Hivatalok | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 716,2 | 793,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 280,9 | 296,9 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 249,7 | 291,7 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 16,9 | 144,3 | |||||||
2 | Felújítás | 4,7 | 14,8 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 6,3 | 33,8 | |||||||
3 | Területi Államháztartási és Közigazgatási Információs Szolgálatok | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 1 793,4 | 1 822,5 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 720,4 | 736,5 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 675,9 | 780,5 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 17,9 | 34,2 | |||||||
2 | Felújítás | 45,8 | 45,3 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 124,5 | 156,7 | |||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
3 | Lakástámogatás | 13,0 | 13,0 | |||||||
5 | Fejezeti kezelésű speciális támogatások | |||||||||
1 | Vagyonkataszteri felmérés | 10,0 | ||||||||
5 | Rendőrség | |||||||||
1 | Országos Rendőr-főkapitányság és háttérintézményei | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 352,0 | 2 416,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 964,8 | 972,3 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 3 882,9 | 2 861,5 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 25,0 | 182,6 | |||||||
2 | Felújítás | 276,0 | 217,9 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 1 471,3 | 1 401,2 | |||||||
4 | Kormányzati beruházások, intézményi beruházások | |||||||||
3 | Lakástámogatás | 300,0 | 300,0 | |||||||
5 | Fejezeti kezelésű speciális támogatások | |||||||||
1 | Gazdasági rendőrség | 250,0 | ||||||||
2 | Világbanki hitel áfa | 150,0 | ||||||||
3 | Rendőrség titkos információgyűjtő tevékenységének feltételei megteremtése | 150,0 | ||||||||
2 | Budapesti Rendőr-főkapitányság | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 5 558,2 | 5 070,1 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 2 252,2 | 2 184,2 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 1 289,2 | 2 556,2 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 8,1 | ||||||||
2 | Felújítás | 10,0 | 132,6 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 348,2 | ||||||||
3 | Megyei rendőr-főkapitányságok | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 13 267,0 | 12 835,3 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 5 376,1 | 5 332,4 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 3 717,0 | 4 865,5 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,9 | 70,5 | |||||||
5 | Ellátottak pénzbeli juttatásai | 1,3 | ||||||||
2 | Felújítás | 280,0 | 308,1 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 11,5 | 524,6 | |||||||
4 | Rendőri Ezred | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 1 559,7 | 1 507,7 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 647,9 | 664,9 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 463,6 | 709,8 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,1 | ||||||||
2 | Felújítás | 45,0 | 17,6 | |||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 184,0 | ||||||||
5 | Köztársasági Őrezred | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 740,6 | 725,4 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 300,0 | 314,0 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 140,7 | 187,4 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 2,5 | ||||||||
2 | Felújítás | 3,7 | ||||||||
3 | Felhalmozási kiadások | 9,9 | 81,7 | |||||||
5 | Fejezeti kezelésű speciális támogatások | |||||||||
1 | Védett vezetők utóbiztosítása | 15,0 | ||||||||
2 | Országház védelmi rendszer megerősítése | 100,0 | ||||||||
6 | Híradástechnikai Szolgálat | |||||||||
1 | Működési költségvetés | |||||||||
1 | Személyi juttatások | 193,2 | 165,6 | |||||||
2 | Társadalombiztosítási járulék | 78,3 | 72,8 | |||||||
3 | Dologi kiadások | 804,0 | 752,2 | |||||||
4 | Pénzeszköz átadás, egyéb támogatás | 0,1 | ||||||||
2 | Felújítás | 4,9 |