f) a nyugellátások kiadásai, valamint az azokhoz közvetlenül kapcsolódó posta- és egyéb költségek fedezetére az Ny. Alapnak átadott pénzeszköz címen történő utalás részletes szabályait.
85. § Az Országgyűlés felhatalmazza a pénzügyminisztert, hogy a 40. § (5), valamint a 41. § (5) bekezdése szerinti mértéket rendeletben állapítsa meg.
86. § Felhatalmazást kap a szociális és munkaügyi miniszter, hogy a pénzügyminiszterrel egyetértésben
a) a 3. számú melléklet 11. e), 11. g), 11. h), 11. i), 12. ab), 12. ac) és 12. c) pontja szerinti jogcímeken normatív hozzájárulásban részesülő fenntartók kiegészítő támogatásának szabályait rendeletben határozza meg,
b) a XXVI. Szociális és Munkaügyi Minisztérium fejezet 16. cím 92. Hozzájárulás a lakossági energiaköltségekhez alcímen belül a kiemelt előirányzatok között év közben átcsoportosítást hajtson végre.
87. § (1) Az üzemben tartási díjnak a rádiózásról és televíziózásról szóló 1996. évi I. törvény (a továbbiakban: média tv.) 79. §-ának (2) bekezdése szerint megállapított összege a 2007. évre havi 967 forint.
(2) Az Országgyűlés felhatalmazza a Kormányt, hogy a média tv. 79. §-ának (1) bekezdése szerinti üzemben tartási díj 2007-re esedékes összegének megfizetését – a média tv. 80. § (3) bekezdése szerinti fizetési kötelezettség áprilistól decemberig terjedő időszakban esedékes összege 60%-ának kivételével – átvállalja.
(3) A Kormány – figyelemmel a média tv. 148. §-ának (1) bekezdésében foglaltakra – az esedékes üzemben tartási díjat az APEH – mint a média tv. 82/A. § szerinti megbízott – közreműködésével az átvállalással nem érintett üzemben tartási díj megfizetésére kötelezettektől 2007. április 1-jétől beszedi és továbbítja a Műsorszolgáltatási Alapba. Az általa beszedett díjbevétel terhére az APEH 10% beszedési költséget számolhat el.
(4) A Kormány a (3) bekezdés szerinti nettó üzemben tartási díjat – mértékének bizonytalanságára és időbeli késedelmére tekintettel – a Műsorszolgáltatási Alap számára megelőlegezi.
(5) A (2) bekezdés szerinti átvállalás és a (4) bekezdés szerinti megelőlegezés havi összegének alapja a 2002. évi elvi díjbevétel (a 2001. évben ténylegesen beszedett díjbevétel 7%-kal megnövelt és 9,55% beszedési költséggel csökkentett összege, valamint a mentesítettek után 2002-ben térített díjátalány együttesen) egy tizenketted része. Ezt kell megnövelni az (1) bekezdésben foglalt díjösszegnek a 2002. évi üzemben tartási díj (havi 740 Ft) nagyságához viszonyított növekedése arányában.
(6) A Kincstár az átvállalás és megelőlegezés (5) bekezdés szerinti havi együttes összegét a (3) bekezdés szerinti nettó díjbevételnek a Műsorszolgáltatási Alapba a tárgyhónapot megelőző hónapban befolyt összegével csökkentett mértékben utalja.
(7) A Magyar Televízió Közalapítvány – a média tv. 60. §-a (2) bekezdésének a) pontja szerint felhasználható – céltámogatása (I. Országgyűlés fejezet, 13. cím, 1. alcím) – elkülönített nyilvántartással, a cél szerinti felhasználást megállapítható módon – a Magyar Televízió Zrt. közszolgálati műsorai tervének megvalósításához – ideértve a korszerű megjelenésű és tartalmú közéleti és kulturális műsorok súlyának növelését is –, továbbá a közszolgálati tevékenysége ellátásához alapvetően szükséges ingatlanok (székhely, stúdiók, gyártóbázis) bérleti díjának, valamint az MTV Zrt. új telephelyre költözéséhez kapcsolódó költségeknek a fedezetéül szolgál. A bérbeadó által a szerződés szerint kiállított számlán szereplő összegű bérleti díjat közvetlenül a bérbeadónak kell folyósítani az MTV Zrt. engedélyező nyilatkozata alapján. A folyósított összegből az arányosítás alapján levonható áfának megfelelő összeget nem lehet támogatási bevételként elszámolni, azt állammal szembeni visszatérítési kötelezettségként kell nyilvántartani.
(8) Az állammal szembeni visszatérítési kötelezettségnek a tárgyévet megelőző év mérlegfordulónapi auditált állományát a tárgyév június 30-ig kell a költségvetés számára megfizetni.
88. § (1) A Magyar Állam a központi költségvetés terhére a Nemzeti Autópálya Zrt.-nek és az Állami Autópálya Kezelő Zrt.-nek a Magyar Fejlesztési Bank Rt.-vel, valamint kereskedelmi bankokkal szemben fennálló hiteltartozásaiból együttesen legfeljebb 146 000 millió forint összegű hiteltartozását – annak járulékaival együtt – legkésőbb 2007. december 31-i hatállyal átvállalhatja. A Nemzeti Autópálya Zrt., illetve az Állami Autópálya Kezelő Zrt. a hitelátvállalással szemben kész útszakaszokat, kiemelt közútfejlesztési beruházásokat és egyéb, e projektekkel kapcsolatos eszközöket ad át, és elszámol a Magyar Állammal. Az átadás, illetve elszámolás mentesül az általános forgalmi adó és az illeték megfizetése alól.
(2) A Nemzeti Autópálya Zrt. 2007. év folyamán és az azt követő években országos közúti és vasúti közlekedési infrastruktúra beruházásokat, illetve egyéb, e projektekkel kapcsolatos eszközöket ad át a Magyar Államnak. Az átadás ellenérték fejében történő átadásnak minősül, és teljes körűen mentesül az általános forgalmi adó és az illeték megfizetése alól.
(3) A Kincstár a Nemzeti Autópálya Zrt. által végzett, országos közúti és vasúti közlekedési infrastruktúra fejlesztéseket érintő, valamint az azokhoz kapcsolódó járulékos beruházásokat terhelő és a projekt költségek részét képező költségekről kiállított számlák, vagy határozatok általános forgalmi adó tartalmát, az általános forgalmi adó bevallására előírt határidőt követő 50 napon belüli visszatérítési kötelezettség mellett a KESZ terhére kamatmentesen megelőlegezi a Nemzeti Autópálya Zrt. részére.
(4) A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium a Magyar Köztársaság gyorsforgalmi közúthálózatának közérdekűségéről és fejlesztéséről szóló 2003. évi CXXVIII. törvény (Autópálya törvény) 2. számú mellékletben („a 2003–2007 között előkészítés alatt álló gyorsforgalmi utak”) foglaltak szerint tervezi a XV. fejezet 28. alcímen a Gyorsforgalmi úthálózat fejlesztés teljes előkészítését és annak költségeit.
89. § Az Országgyűlés felhatalmazza – a Magyar Államot képviselő pénzügyminiszter Áht. 113/A. §-ának (1) bekezdésében megjelölt feladatkörében a hivatkozott § (2) bekezdése szerint eljáró – Államadósság Kezelő Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaságot, hogy az 1988/I., 1988/II., 1989/I., 1990/I., 1991/I., 1991/II., 1992/I., 1993/I., 1993/II., 1994/I., 1994/II. és 1995/I. sorozatú, valamint az 1991. és 1992. években sorozat megjelölés nélkül kibocsátott kincstárjegyek tekintetében a fennálló forgalmazási szerződéseket értékpapír oldali tételes elszámolás nélkül, a Magyar Államot megillető, minimum 10 évre szóló, legkevesebb 200 millió Ft összegű egyoldalú fizetési kötelezettség (garancia) kikötése mellett szüntesse meg.
90. § Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy ha olyan európai uniós támogatás kerül 2007-ben felhasználásra, amelyet a fejezet előirányzata nem tartalmaz, akkor új előirányzatot nyisson az európai uniós támogatás előirányzatára – bevételi és kiadási oldalon egyaránt – és a központi költségvetési forrást a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítással biztosítsa. Az átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
91. § (1) Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy az európai uniós tagsághoz kapcsolódó támogatások felhasználása érdekében pótlólagosan szükséges, a vonatkozó fejezeti támogatási előirányzatot meghaladó központi költségvetési támogatást a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítással biztosítsa, mely átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
(2) Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy amennyiben az európai uniós forrásokból – vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által – finanszírozott programokhoz, projektekhez a támogatásokat nyújtó fél a források folyósításával elmarad a pénzügyi megállapodásokban, közösségi jogszabályokban meghatározott ütemtervtől, vagy az Európai Unió, illetve az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által nyújtott forrás egyéb okból nem áll rendelkezésre, akkor a szükséges forrást az adott költségvetési sor támogatási előirányzatából, ha az nem elegendő, úgy a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítás útján biztosítsa. Az átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
(3) A költségvetési támogatás azon részét, amelynek kifizetése a (2) bekezdés alapján történt, az Európai Unió, illetve az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által nyújtott forrás rendelkezésre állása után – amennyiben szükséges – vissza kell pótolni azon költségvetési előirányzatra, amely előirányzatról a megelőlegezett összeg korábban átcsoportosításra került.
92. § A részben az Európai Unió költségvetéséből finanszírozott programok, projektek esetén tervezett céltartalék csak az adott program, projekt előre nem látható kiadásainak finanszírozására használható fel. A céltartalék intézményi kiadási célokra nem fordítható.
93. § (1) A közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény (a továbbiakban: Kbt.) VI. Fejezete alkalmazásában a nemzeti közbeszerzési értékhatár 2007. január 1-jétől 2007. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 30 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 90 millió forint;
c) építési koncesszió esetében: 100 millió forint;
d) szolgáltatás megrendelése esetében: 25 millió forint;
e) szolgáltatási koncesszió esetében: 25 millió forint.
(2) A Kbt. VII. Fejezete alkalmazásában a nemzeti közbeszerzési értékhatár 2007. január 1-jétől 2007. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 50 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 100 millió forint;
c) szolgáltatás megrendelése esetében: 50 millió forint.
(3) A Kbt. negyedik Része alkalmazásában az egyszerű közbeszerzési eljárás értékhatára 2007. január 1-jétől 2007. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 8 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 15 millió forint;
c) szolgáltatás megrendelése esetében: 8 millió forint.
94. § E törvény hatálybalépésével egyidejűleg az egészségügyért felelős miniszternek az Áht. 95. §-ának (4) bekezdése alapján meg kell kezdenie a Hungarotransplant Egészségügyi Koordináló Közhasznú Társaság végelszámolással történő megszüntetését.
95. § Az Áht. 12/B. §-ának (2) bekezdése szerinti kifizetési keret a 2007. évben 150 000 millió forint. Az Áht. 12/B. §-ának (2) bekezdése alkalmazása során a következő évekre vonatkozó kifizetési keret megegyezik a 2007. évi kifizetési keretnek a 161/2005. (VIII. 16.) Korm. rendelet 1. §-ának (3) bekezdése alapján 2007. év első negyedévére meghatározott hazai inflációs előrejelzés szerint indexált összegével.
96. § Az Országgyűlés elengedi a Várpalota és Régiója Környezetvédelmi Rehabilitációs Programra létrehozott céltársulásnak (Várpalota, Berhida, Pétfürdő, Öskü, Ősi, Tés, Balatonalmádi) a Programban meghatározott beruházáshoz kapcsolódó, 2007. év folyamán esedékes kölcsöntartozások 50%-át, azaz 122 722 297 forintot. Az elengedett összegek 2007 májusában: Várpalota: 32 764 591 forint, Berhida: 4 668 142 forint, Pétfürdő: 5 176 623 forint, Öskü: 2 902 829 forint, Ősi: 4 631 544 forint, Tés: 1 486 668 forint, Balatonalmádi: 8 764 433 forint, illetve 2007 novemberében: Várpalota: 33 911 352 forint, Berhida: 4 831 527 forint, Pétfürdő: 5 176 623 forint, Öskü: 3 004 428 forint, Ősi: 4 793 648 forint, Tés: 1 538 701 forint, Balatonalmádi: 9 071 188 forint.
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Országgyűlés Hivatala | ||||||||||||||
1 | Országgyűlés hivatali szervei | 15 101,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 410,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 8 661,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 2 197,7 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 3 067,2 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 432,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 1 153,3 | |||||||||||||
2 | Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára | 715,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 3,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 409,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 125,9 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 132,4 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 36,7 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 10,0 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 4,0 | |||||||||||||
4 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | eParlament | 40,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 40,0 | |||||||||||||
7 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 287,1 | 287,1 | ||||||||||||
1–4. cím összesen: | 16 556,9 | 413,0 | 16 143,9 | ||||||||||||
5 | Közbeszerzések Tanácsa | ||||||||||||||
1 | Közbeszerzések Tanácsa | 219,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 1 520,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 536,2 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 190,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 972,9 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 27,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 12,0 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 7,3 | 7,3 | ||||||||||||
5. cím összesen: | 1 746,5 | 1 520,0 | 226,5 | ||||||||||||
6 | Nemzeti és etnikai kisebbségi szervezetek támogatása | 110,0 | |||||||||||||
7 | Pártok támogatása | ||||||||||||||
1 | Országos listán mandátumot szerzett pártok támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Szocialista Párt | 953,7 | |||||||||||||
2 | FIDESZ – Magyar Polgári Szövetség | 833,2 | |||||||||||||
3 | SZDSZ – A magyar liberális párt | 261,1 | |||||||||||||
4 | Magyar Demokrata Fórum | 227,6 | |||||||||||||
5 | Kereszténydemokrata Néppárt | 235,4 | |||||||||||||
2 | Országos listán mandátumot nem szerzett pártok támogatása | ||||||||||||||
4 | MIÉP – Jobbik a harmadik út | 37,9 | |||||||||||||
8 | Pártalapítványok támogatása | ||||||||||||||
1 | Táncsics Mihály Alapítvány | 494,2 | |||||||||||||
2 | Szövetség a Polgári Magyarországért Alapítvány | 383,8 | |||||||||||||
3 | Antall József Alapítvány | 91,0 | |||||||||||||
4 | Szabó Miklós Tudományos, Ismeretterjesztő, Kutatási és Oktatási Szabadelvű Alapítvány | 111,3 | |||||||||||||
5 | Barankovics István Alapítvány | 120,3 | |||||||||||||
6–8. cím összesen: | 3 859,5 | ||||||||||||||
10 | Magyar Rádió támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Rádió Rt. műsorterjesztési költségeire | 5 668,2 | |||||||||||||
2 | Magyar Rádió művészeti együtteseinek támogatására | 700,0 | |||||||||||||
11 | Magyar Televízió támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Televízió Rt. műsorterjesztési költségeire | 7 249,8 | |||||||||||||
12 | Duna Televízió támogatása | ||||||||||||||
1 | Duna Televízió Rt. műsorterjesztési költségeire | 1 424,6 | |||||||||||||
13 | Média közalapítványok támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Televízió Közalapítvány támogatása | 9 452,9 | |||||||||||||
14 | Magyar Távirati Iroda Rt. támogatása | ||||||||||||||
1 | Közszolgálati feladatokra | 2 100,0 | |||||||||||||
2 | A határon túli magyar sajtó hírellátására | 50,0 | |||||||||||||
15 | Üzemben tartási díj pótlása | 25 596,7 | |||||||||||||
10–15. cím összesen: | 52 242,2 | ||||||||||||||
16 | Országos kisebbségi önkormányzatok támogatása | ||||||||||||||
1 | Bolgár Országos Önkormányzat | 36,0 | |||||||||||||
2 | Görög Országos Önkormányzat | 35,0 | |||||||||||||
3 | Horvátok Magyarországi Országos Önkormányzata | 88,6 | |||||||||||||
4 | Németek Magyarországi Országos Önkormányzata | 173,9 | |||||||||||||
5 | Románok Magyarországi Országos Önkormányzata | 50,7 | |||||||||||||
6 | Országos Cigány Önkormányzat | 225,6 | |||||||||||||
7 | Lengyel Országos Önkormányzat | 35,0 | |||||||||||||
8 | Örmény Országos Önkormányzat | 35,0 | |||||||||||||
9 | Szlovák Országos Önkormányzat | 89,4 | |||||||||||||
10 | Szlovén Országos Kisebbségi Önkormányzat | 39,9 | |||||||||||||
11 | Szerb Országos Önkormányzat | 47,6 | |||||||||||||
12 | Ruszin Országos Önkormányzat | 28,6 | |||||||||||||
13 | Ukrán Országos Önkormányzat | 28,6 | |||||||||||||
17 | Országos kisebbségi önkormányzatok által fenntartott intézmények támogatása | ||||||||||||||
1 | Bolgár Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 15,0 | |||||||||||||
2 | Görög Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 12,0 | |||||||||||||
3 | Horvátok Magyarországi Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 45,0 | |||||||||||||
4 | Németek Magyarországi Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 70,0 | |||||||||||||
5 | Románok Magyarországi Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 16,5 | |||||||||||||
6 | Országos Cigány Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 70,0 | |||||||||||||
7 | Lengyel Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 14,0 | |||||||||||||
9 | Szlovák Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 88,8 | |||||||||||||
10 | Szlovén Országos Kisebbségi Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 16,2 | |||||||||||||
11 | Szerb Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 27,0 | |||||||||||||
12 | Ruszin Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 6,0 | |||||||||||||
16–17. cím összesen: | 1 294,4 | ||||||||||||||
I. fejezet összesen: | 75 699,5 | 1 933,0 | 16 370,4 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Köztársasági Elnöki Hivatal | 1 024,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 424,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 140,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 346,8 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 105,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 3,0 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 4,0 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
2 | Célelőirányzatok | ||||||||||||||
1 | Állami kitüntetések | 282,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 239,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 0,8 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 41,9 | |||||||||||||
2 | Államfői Protokoll kiadásai | 277,9 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 34,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 237,9 | |||||||||||||
3 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 74,4 | 74,4 | ||||||||||||
II. fejezet összesen: | 1 658,5 | 1 658,5 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Alkotmánybíróság | 1 474,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 1,7 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 850,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 275,7 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 276,5 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 8,3 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 70,0 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 12,0 | |||||||||||||
4 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 48,5 | 48,5 | ||||||||||||
III. fejezet összesen: | 1 532,7 | 10,0 | 1 522,7 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Országgyűlési Biztos Hivatala | 1 336,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 820,5 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 261,2 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 173,2 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 81,9 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 42,3 | 42,3 | ||||||||||||
IV. fejezet összesen: | 1 379,1 | 1 379,1 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Állami Számvevőszék | 7 342,7 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 18,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 4 747,5 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 1 483,7 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 955,9 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 2,0 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 161,9 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 13,7 | |||||||||||||
3 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
4 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 253,7 | 253,7 | ||||||||||||
V. fejezet összesen: | 7 616,4 | 20,0 | 7 596,4 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Bíróságok | 61 641,3 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 5 145,6 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 45 318,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 13 422,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 7 643,7 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 348,5 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 53,7 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Beruházás | ||||||||||||||
1 | Igazságszolgáltatás beruházásai | 1 050,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
4 | Kormányzati beruházás | 1 050,0 | |||||||||||||
2 | Ptk. alapján történő kártérítés | 7,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 7,0 | |||||||||||||
3 | PHARE programok és az átmeneti támogatás programjai | ||||||||||||||
2 | Átmeneti támogatással megvalósuló programok | ||||||||||||||
2 | Az igazságszolgáltatás fenntartható képzési rendszerének kialakítása a Magyar Bíróképző Akadémia keretében | ||||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 43,7 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 43,7 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 95,4 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 95,4 | |||||||||||||
6 | Kincstári számlavezetési díj kiadásaira | 2,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2,0 | |||||||||||||
7 | Nemzeti Fejlesztési Terv végrehajtása | 116,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 50,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 66,0 | |||||||||||||
15 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 2 179,3 | 2 179,3 | ||||||||||||
VI. fejezet összesen: | 70 280,3 | 5 284,7 | 64 995,6 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Ügyészségek | 27 906,3 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 26,3 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 19 017,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 5 979,3 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2 589,7 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 5,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 3,7 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 100,9 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 100,0 | |||||||||||||
3 | Egyéb intézményi felhalmozási kiadások | 144,0 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 26,0 | 26,0 | ||||||||||||
3 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
3 | EU tagságból eredő feladatok | 24,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 12,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 2,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 10,0 | |||||||||||||
4 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 963,7 | 963,7 | ||||||||||||
6 | Jogerősen megállapított kártérítések célelőirányzata | 30,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 30,0 | |||||||||||||
VIII. fejezet összesen: | 28 980,0 | 56,0 | 28 924,0 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Normatív hozzájárulások | ||||||||||||||
11 | Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai | 16 391,3 | |||||||||||||
12 | Szociális és gyermekvédelmi bentlakásos és átmeneti elhelyezés | 32 719,0 | |||||||||||||
13 | Hajléktalanok átmeneti intézményei | 1 068,0 | |||||||||||||
14 | Gyermekek napközbeni ellátása | 6 052,4 | |||||||||||||
15 | Közoktatási alap-hozzájárulások | 327 352,7 | |||||||||||||
16 | Közoktatási kiegészítő hozzájárulások | 101 344,3 | |||||||||||||
17 | Gyermek- és ifjúságvédelemmel összefüggő szociális juttatások, szolgáltatások | 29 538,4 | |||||||||||||
2 | Központosított előirányzatok | 98 723,8 | |||||||||||||
3 | A helyi önkormányzatok működőképességének megőrzését szolgáló kiegészítő támogatások | 14 200,0 | |||||||||||||
4 | A helyi önkormányzatok színházi támogatása | 10 810,0 | |||||||||||||
5 | Normatív, kötött felhasználású támogatások | ||||||||||||||
1 | Kiegészítő támogatás egyes közoktatási feladatokhoz | 6 904,1 | |||||||||||||
2 | Kiegészítő támogatás egyes szociális feladatokhoz | 31 224,5 | |||||||||||||
4 | A többcélú kistérségi társulások támogatása | 19 300,0 | |||||||||||||
6 | Címzett és céltámogatások | 57 500,0 | |||||||||||||
7 | A helyi önkormányzatok fejlesztési és vis maior feladatainak támogatása | 10 870,0 | |||||||||||||
8 | Vis maior tartalék | 360,0 | |||||||||||||
9 | Budapest 4-es – Budapest Kelenföldi pályaudvar-Bosnyák tér közötti – metróvonal építésének támogatása | 65 550,0 | |||||||||||||
10 | A leghátrányosabb helyzetű kistérségek felzárkóztatásának támogatása | 5 800,0 | |||||||||||||
IX. fejezet összesen: | 835 708,5 |
Millió forintban | |||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- csop.- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | FEJEZET | 2007. évi előirányzat | |||
Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | ||||||||||||
1 | Miniszterelnöki Hivatal | ||||||||||||||
1 | Miniszterelnöki Hivatal igazgatás | 5 456,4 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 4,7 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 3 812,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 1 197,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 446,6 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 3,5 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 5,0 | 3,0 | ||||||||||||
2 | Központi Szolgáltatási Főigazgatóság | 4 773,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 1 175,6 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 1 250,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 407,2 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2 532,5 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 1 220,7 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 448,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 88,5 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 1,0 | |||||||||||||
2 | Kormányzati Személyügyi, Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ | 165,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 135,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 179,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 54,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 61,6 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 5,1 | |||||||||||||
3 | Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatal | 9 222,7 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 18 894,2 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 235,1 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 634,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 24 251,1 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 837,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 158,6 | |||||||||||||
4 | Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Hivatal | 282,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 136,9 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 44,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 94,5 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 6,6 | |||||||||||||
8 | ECOSTAT Kormányzati Gazdaság- és Társadalomstratégiai Kutató Intézet | 216,4 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 30,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 159,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 50,9 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 35,8 | |||||||||||||
9 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
2 | Célelőirányzatok | ||||||||||||||
1 | Központilag kezelt fejezeti feladatok | 465,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 139,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 40,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 285,0 | |||||||||||||
3 | Afganisztáni tartományi újjáépítési segélyprogram kiadásainak támogatása | 500,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 50,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 15,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 200,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 235,0 | |||||||||||||
4 | Társadalompolitikai kutatások, monitoring és kapcsolódó kiadások támogatása | 20,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 2,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 0,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 17,6 | |||||||||||||
5 | Kormány és MTA közötti kutatási megállapodások kiadásai | 180,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 72,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 32,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 76,0 | |||||||||||||
6 | Audiovizuális média szabályozás | 150,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 123,6 | |||||||||||||
7 | Nemzeti és kiemelt ünnepek, egyéb rendezvények, események támogatása | 450,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 18,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 5,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 426,0 | |||||||||||||
8 | Lakossági tájékoztatáshoz kapcsolódó kiadások | 1 770,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 1 744,0 | |||||||||||||
9 | Közszolgálati és közigazgatási minőségfejlesztési feladatok | 26,7 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 10,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 3,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 13,7 | |||||||||||||
10 | Állami vezetőkkel kapcsolatos és egyéb humán feladatok támogatása | 70,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 3,2 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 0,8 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 66,0 | |||||||||||||
11 | Nemzetközi tagdíjak | 1,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 1,0 | |||||||||||||
12 | Köztisztviselői továbbképzési rendszer és vezetőképzés támogatása | 150,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 30,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 9,6 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 110,4 | |||||||||||||
13 | Kormányzati személyügyi feladatok támogatása | 250,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 64,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 160,0 | |||||||||||||
14 | Kormányzati informatikai rendszerek alapszolgáltatásainak biztosítása | 2 520,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2 244,0 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 250,0 | |||||||||||||
15 | Kormányzati informatikai fejlesztési kötelezettségek | 500,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 200,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 300,0 | |||||||||||||
20 | Készenléti rendszerek, EDR üzemeltetésével kapcsolatos kiadások | 12 090,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 10 695,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 1 395,0 | |||||||||||||
23 | A 2012. évi labdarúgó EB pályázattal kapcsolatos állami feladatok | 25,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 25,0 | |||||||||||||
24 | Államreform Bizottság feladataival kapcsolatos kiadások | 60,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 10,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 5,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 45,0 | |||||||||||||
25 | Kisebbségi intézmények átvételének és fenntartásának támogatása | 70,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 70,0 | |||||||||||||
26 | Kisebbségi koordinációs és intervenciós keret | 38,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 38,0 | |||||||||||||
3 | Államháztartáson kívüli szervezetek támogatása | ||||||||||||||
1 | Európai Összehasonlító Kisebbségkutatások Közalapítvány | 75,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 75,0 | |||||||||||||
2 | Puskás Tivadar Közalapítvány | 40,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 40,0 | |||||||||||||
3 | Magyarországi Nemzeti Etnikai Kisebbségekért Közalapítvány támogatása | 500,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 0,3 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 499,7 | |||||||||||||
6 | Avicenna, Közel-kelet Kutatások Közalapítvány | 15,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 15,0 | |||||||||||||
8 | Bolyai Műhely Közhasznú Alapítvány támogatása | 10,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 10,0 | |||||||||||||
9 | Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány | 30,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 30,0 | |||||||||||||
4 | Határon túli magyarok programjainak támogatása | ||||||||||||||
1 | Határon túli magyarok oktatási programjainak támogatása | 1 003,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 32,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 11,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 101,0 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 767,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 92,0 | |||||||||||||
2 | Kedvezménytörvény alapján járó oktatás-nevelési támogatás és csángó magyarok támogatása | 3 475,3 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 35,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 12,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 118,8 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 3 309,5 | |||||||||||||
3 | Nemzeti jelentőségű intézmények és programok támogatása | 2 217,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 46,1 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 2 171,7 | |||||||||||||
6 | Fejezeti tartalék | ||||||||||||||
1 | Fejezeti általános tartalék | 375,0 | 375,0 | ||||||||||||
2 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 3 320,3 | 3 320,3 | ||||||||||||
7 | EU integráció fejezeti kezelésű előirányzat | ||||||||||||||
1 | Új Magyarország Fejlesztési Terv | ||||||||||||||
1 | Államreform Operatív Program | 57,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 348,0 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 405,0 | |||||||||||||
2 | Elektronikus Közigazgatás Operatív Program | 138,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 433,4 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 500,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 404,6 | |||||||||||||
3 | Egyéb intézményi felhalmozási kiadások | 476,0 | |||||||||||||
1–9. cím összesen: | 72 137,6 | 21 428,5 | 50 709,1 | ||||||||||||
10 | Kormányzati Ellenőrzési Hivatal | ||||||||||||||
1 | Kormányzati Ellenőrzési Hivatal | 1 186,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 717,5 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 233,2 |