(2) E törvény 6. §-ának (1) és (3) bekezdése 2007. december 30-án lép hatályba.
84. § (1) Felhatalmazást kap a Kormány, hogy:
a) rendeletben állapítsa meg a 4. § (7) bekezdésében meghatározott többlettámogatás feltételeit,
b) rendeletben állapítsa meg a 4. § (8) bekezdésében meghatározott támogatás feltételeit,
c) rendeletben állapítsa meg az egyedi támogatások, ellentételezések, valamint az egyéb vállalati támogatások keretében nyújtott termelési támogatások felhasználási szabályait,
d) rendeletben állapítsa meg a XIX. Uniós fejlesztések fejezet, 2. cím, 7. alcím, 4. KEOP Derogációs projektek kamattámogatása jogcím-csoport terhére nyújtott támogatás igénylésének, folyósításának, elszámolásának és ellenőrzésének részletes feltételeit.
(2) Felhatalmazást kap az egészségügyi miniszter, hogy amennyiben a 4. § szerinti céltartalék terhére felmerülő személyi juttatások esedékessége megelőzi a céltartalék előirányzat átcsoportosítás időpontját, a személyi juttatások megelőlegezésére – visszapótlási kötelezettség mellett – átcsoportosítást hajtson végre a XXI. Egészségügyi Minisztérium fejezet, 10. Fejezeti kezelésű előirányzat cím, 2. Egészségügyi ágazati célelőirányzatok alcím, 2. Egészségügyi ellátási és fejlesztési feladatok jogcímcsoport előirányzatai terhére.
85. § (1) Az üzemben tartási díjnak a rádiózásról és televíziózásról szóló 1996. évi I. törvény (a továbbiakban: média tv.) 79. §-ának (2) bekezdése szerint megállapított összege a 2008. évre havi 967 forint.
(2) Az Országgyűlés felhatalmazza a Kormányt, hogy a média tv. 79. §-ának (1) bekezdése szerinti üzemben tartási díj 2008-ra esedékes összegének megfizetését – a média tv. 80. § (3) bekezdése szerinti fizetési kötelezettség összege 60%-ának kivételével – átvállalja.
(3) A Kormány – figyelemmel a média tv. 148. §-ának (1) bekezdésében foglaltakra – az esedékes üzemben tartási díjat az APEH – mint a média tv. 82/A. § szerinti megbízott – közreműködésével az átvállalással nem érintett üzemben tartási díj megfizetésére kötelezettektől beszedi és továbbítja a Műsorszolgáltatási Alapba. Az általa beszedett díjbevétel terhére az APEH 10% beszedési költséget számolhat el.
(4) A (2) bekezdés szerinti átvállalás havi összegének alapja a 2002. évi elvi díjbevétel (a 2001. évben ténylegesen beszedett díjbevétel 7%-kal megnövelt és 9,55% beszedési költséggel csökkentett összege, valamint a mentesítettek után 2002-ben térített díjátalány együttesen) egy tizenketted része. Ezt kell megnövelni az (1) bekezdésben foglalt díjösszegnek a 2002. évi üzemben tartási díj (havi 740 Ft) nagyságához viszonyított növekedése arányában.
(5) A közszolgálati műsorszolgáltatóknál a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló 2007. évi LXXIV. törvény végrehajtása során 2008-ban jelentkező többletfeladatok kiadásaihoz az I. Országgyűlés fejezet, 13. cím, 3. Hozzájárulás a digitális átállás feladatainak kiadásaihoz alcím előirányzata céltámogatást biztosít. A céltámogatás felosztásáról, valamint a felhasználás és folyósítás feltételeiről az alapító Országgyűlés – illetékes bizottságának javaslatára – határozatban dönt.
(6) A Magyar Televízió Közalapítvány – a média tv. 60. §-a (2) bekezdésének a) pontja szerint felhasználható – céltámogatása (I. Országgyűlés fejezet, 13. cím, 1. alcím) – elkülönített nyilvántartással, a cél szerinti felhasználást megállapítható módon – a Magyar Televízió Zrt. (a továbbiakban: MTV Zrt.) közszolgálati műsorai tervének megvalósításához – ideértve a korszerű megjelenésű és tartalmú közéleti és kulturális műsorok súlyának növelését is –, a műsorterjesztés és a digitális átállás szabályairól szóló 2007. évi LXXIV. törvény végrehajtása során jelentkező többletfeladataihoz, továbbá a közszolgálati tevékenysége ellátásához alapvetően szükséges ingatlanok (székhely, stúdiók, gyártóbázis) bérleti díjának, valamint az MTV Zrt. új telephelyre költözéséhez kapcsolódó költségeknek a fedezetéül szolgál. A bérbeadó által a szerződés szerint kiállított számlán szereplő összegű bérleti díjat közvetlenül a bérbeadónak kell folyósítani az MTV Zrt. engedélyező nyilatkozata alapján. A folyósított összegből az arányosítás alapján levonható áfának megfelelő összeget nem lehet támogatási bevételként elszámolni, azt állammal szembeni visszatérítési kötelezettségként kell nyilvántartani.
(7) Az állammal szembeni visszatérítési kötelezettségnek a tárgyévet megelőző év mérlegfordulónapi auditált állományát a tárgyév június 30-ig kell a költségvetés számára megfizetni.
86. § Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy ha olyan európai uniós támogatás kerül 2008-ban felhasználásra, amelyet a fejezet előirányzata nem tartalmaz, akkor új előirányzatot nyisson az európai uniós támogatás előirányzatára – bevételi és kiadási oldalon egyaránt – és a központi költségvetési forrást a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítással biztosítsa. Az átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
87. § (1) Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy az európai uniós tagsághoz kapcsolódó támogatások felhasználása érdekében pótlólagosan szükséges, a vonatkozó fejezeti támogatási előirányzatot meghaladó központi költségvetési támogatást a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítással biztosítsa, mely átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
(2) Az Országgyűlés felhatalmazza a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjét, hogy amennyiben az európai uniós forrásokból – vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által – finanszírozott programokhoz, projektekhez a támogatásokat nyújtó fél a források folyósításával elmarad a pénzügyi megállapodásokban, közösségi jogszabályokban meghatározott ütemtervtől, vagy az Európai Unió, illetve az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által nyújtott forrás egyéb okból nem áll rendelkezésre, akkor a szükséges forrást az adott költségvetési sor támogatási előirányzatából, ha az nem elegendő, úgy a fejezet előirányzatain belül átcsoportosítás útján biztosítsa. Az átcsoportosítás – a részben az Európai Unió vagy az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által finanszírozott programok, projektek előirányzatainak kivételével – nem érinthet előirányzat-módosítási kötelezettség nélkül teljesülő előirányzatot.
(3) A költségvetési támogatás azon részét, amelynek kifizetése a (2) bekezdés alapján történt, az Európai Unió, illetve az EGT Finanszírozási Mechanizmus és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus által nyújtott forrás rendelkezésre állása után – amennyiben szükséges – vissza kell pótolni azon költségvetési előirányzatra, amely előirányzatról a megelőlegezett összeg korábban átcsoportosításra került.
88. § A részben az Európai Unió költségvetéséből finanszírozott programok, projektek esetén tervezett céltartalék csak az adott program, projekt előre nem látható kiadásainak finanszírozására használható fel. A céltartalék intézményi kiadási célokra nem fordítható.
89. § (1) Az európai uniós támogatások azon – a központi költségvetés által korábban megelőlegezett – részét, melyet az Európai Bizottság végső egyenleg kifizetés formájában térít meg, a XLII. A központi költségvetés fő bevételei fejezetben kell elszámolni.
(2) Az európai uniós támogatások azon, a központi költségvetésből – a XIX. Uniós fejlesztések fejezet, illetve 2008. január 1-jét megelőzően a XIX. EU Integráció fejezet és EU Integráció fejezeti kezelésű előirányzatok kivételével – megelőlegezett részét, melyet az Európai Bizottság utólagos elszámolás alapján térít meg, a XLII. A központi költségvetés fő bevételei fejezetben kell elszámolni.
90. § Az NSRK forrásaiból kell biztosítani azon programok, projektek finanszírozását, melyek megvalósítására a Nemzeti Fejlesztési Terv operatív programjai alapján történt kötelezettségvállalás, megfelelnek az NSRK céljainak, szabályainak, de európai uniós forrásból történő finanszírozásukra a Nemzeti Fejlesztési Terv keretében nem kerülhet sor.
91. § (1) A közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény (a továbbiakban: Kbt.) VI. Fejezete alkalmazásában a nemzeti közbeszerzési értékhatár 2008. január 1-jétől 2008. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 30 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 90 millió forint;
c) építési koncesszió esetében: 100 millió forint;
d) szolgáltatás megrendelése esetében: 25 millió forint;
e) szolgáltatási koncesszió esetében: 25 millió forint.
(2) A Kbt. VII. Fejezete alkalmazásában a nemzeti közbeszerzési értékhatár 2008. január 1-jétől 2008. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 50 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 100 millió forint;
c) szolgáltatás megrendelése esetében: 50 millió forint.
(3) A Kbt. negyedik Része alkalmazásában az egyszerű közbeszerzési eljárás értékhatára 2008. január 1-jétől 2008. december 31-éig:
a) árubeszerzés esetében: 8 millió forint;
b) építési beruházás esetében: 15 millió forint;
c) szolgáltatás megrendelése esetében: 8 millió forint.
92. § 2009–2010. években az Országgyűlés új induló beruházásokhoz nem nyújt címzett támogatást.
93. § Az Áht. 12/B. §-ának (2) bekezdése szerinti kifizetési keret a 2008. évben 200 000 millió forint. Az Áht. 12/B. §-ának (2) bekezdése alkalmazása során a következő évekre vonatkozó kifizetési keret megegyezik a 2008. évi kifizetési keretnek a többéves fizetési kötelezettséggel járó kötelezettségvállalók nettó jelenérték számításnak módszertanáról, valamint az alkalmazandó diszkonttényezőről szóló 161/2005. (VIII. 16.) Korm. rendelet 1. §-ának (3) bekezdése alapján 2008. év első negyedévére meghatározott hazai inflációs előrejelzés szerint indexált összegével.
94. § (1) Az Országgyűlés 2008. január 2-ai hatállyal lemond a Magyar Államot megillető, a Magyar Exporthitel Biztosító Zrt. által kezelt következő biztosítási kötvények alapján fennálló követelésekről:
a) az algériai Banque de l’ Agriculture et de Développement Rural, Algiers adóssal szemben keletkezett, a 40884 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 118 369 amerikai dollár összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 22,5 millió forint],
b) a Török Állami Villamos Művekkel szemben keletkezett, a 40522 és 40695 számú biztosítási kötvények alapján fennálló, együttesen 2 442 322 amerikai dollár összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 463,7 millió forint],
c) a volt jugoszláv horvátországi pulai Uljanik hajógyárral szemben keletkezett, a 40888 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 964 555 amerikai dollár összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 183,1 millió forint],
d) a volt jugoszláv szerbiai Union Banka-val szemben keletkezett, a 70006 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 119 288 amerikai dollár összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 22,6 millió forint],
e) az egyiptomi Master Misr céggel szemben keletkezett, a 60012 és 60015 számú biztosítási kötvények alapján fennálló, együttesen 508 725 amerikai dollár összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 96,6 millió forint],
f) a horvátországi Glumina Banka adóssal szemben keletkezett, a 70005 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 1 035 481 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 267,2 millió forint],
g) az ukrán Slavonic Trade Company adóssal szemben keletkezett, a 400125 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 9000 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 2,3 millió forint],
h) a szerbiai Milteks d.o.o. adóssal szemben keletkezett, a 400175 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 9155 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 2,4 millió forint],
i) a szerbiai Tipografija d.o.o. Graficko Preduzece adóssal szemben keletkezett, a 400262 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 4167 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 1,1 millió forint],
j) a volt jugoszláv köztársaság macedóniai Tikonfarm d.o.o. adóssal szemben keletkezett, a 400262 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 4742 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 1,2 millió forint],
k) a szerbiai Yucom a.d. adóssal szemben keletkezett, a 400310 számú biztosítási kötvény alapján fennálló, 23 040 euró összegű állami követelésről [2007. augusztus 29-i MNB devizaárfolyamon számítva 5,9 millió forint], (együttesen 1068,6 millió forint).
(2) Az (1) bekezdés szerinti követelés-elengedés alapján elszámolt összeg a devizaárfolyam változás következtében eltérhet az előirányzattól.
95. § Ahol jogszabály XIX. EU Integráció fejezetet, illetve EU Integráció fejezeti kezelésű előirányzatot említ, ott 2008. január 1-jétől XIX. Uniós fejlesztések fejezetet kell érteni.
96. § Az Országgyűlés elengedi a Várpalota és Régiója Környezetvédelmi Rehabilitációs Programra létrehozott céltársulásnak (Várpalota, Berhida, Pétfürdő, Öskü, Ősi, Tés, Balatonalmádi) a Programban meghatározott beruházáshoz kapcsolódó 2008. év folyamán esedékes kölcsöntartozások 50%-át, azaz 130 725 784 forintot. Az elengedett összegek 2008 májusában: Várpalota: 35 098 249 forint, Berhida: 5 000 631 forint, Pétfürdő: 5 176 623 forint, Öskü: 3 109 583 forint, Ősi: 4 961 426 forint, Tés: 1 592 555 forint, Balatonalmádi: 9 388 680 forint, illetve 2008 novemberében: Várpalota: 36 326 688 forint, Berhida: 5 175 653 forint, Pétfürdő: 5 176 623 forint, Öskü: 3 218 419 forint, Ősi: 5 135 076 forint, Tés: 1 648 295 forint, Balatonalmádi: 9 717 283 forint.
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Országgyűlés Hivatala | ||||||||||||||
1 | Országgyűlés hivatali szervei | 15 268,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 410,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 8 753,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 2 226,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 3 104,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 440,6 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 1 153,3 | |||||||||||||
2 | Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára | 715,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 3,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 421,2 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 125,9 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 132,5 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 28,5 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 10,0 | |||||||||||||
4 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | eParlament | 40,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 40,0 | |||||||||||||
2 | Nemzetközi tagdíjak | 17,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 17,2 | |||||||||||||
3 | Kossuth tér rendezése | 385,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 30,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 355,0 | |||||||||||||
4 | A Kárpát-medencei Magyar Képviselők Fóruma | 65,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 28,0 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 37,0 | |||||||||||||
7 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 287,1 | 287,1 | ||||||||||||
1–4. cím összesen: | 17 190,5 | 413,0 | 16 777,5 | ||||||||||||
5 | Közbeszerzések Tanácsa | ||||||||||||||
1 | Közbeszerzések Tanácsa | 212,6 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 1 590,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 599,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 195,1 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 976,6 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 20,4 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 10,8 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 6,6 | 6,6 | ||||||||||||
5. cím összesen: | 1 809,2 | 1 590,0 | 219,2 | ||||||||||||
6 | Nemzeti és etnikai kisebbségi szervezetek támogatása | 110,0 | |||||||||||||
7 | Pártok támogatása | ||||||||||||||
1 | Országos listán mandátumot szerzett pártok támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Szocialista Párt | 953,7 | |||||||||||||
2 | Fidesz – Magyar Polgári Szövetség | 833,2 | |||||||||||||
3 | SZDSZ – A magyar liberális párt | 261,1 | |||||||||||||
4 | Magyar Demokrata Fórum | 227,6 | |||||||||||||
5 | Kereszténydemokrata Néppárt | 235,4 | |||||||||||||
2 | Országos listán mandátumot nem szerzett pártok támogatása | ||||||||||||||
4 | MIÉP – Jobbik a harmadik út | 37,9 | |||||||||||||
8 | Pártalapítványok támogatása | ||||||||||||||
1 | Táncsics Mihály Alapítvány | 494,2 | |||||||||||||
2 | Szövetség a Polgári Magyarországért Alapítvány | 383,8 | |||||||||||||
3 | Antall József Alapítvány | 91,0 | |||||||||||||
4 | Szabó Miklós Tudományos, Ismeretterjesztő, Kutatási és Oktatási Szabadelvű Alapítvány | 111,3 | |||||||||||||
5 | Barankovics István Alapítvány | 120,3 | |||||||||||||
6–8. cím összesen: | 3 859,5 | ||||||||||||||
10 | Magyar Rádió támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Rádió Rt. műsorterjesztési költségeire | 5 923,3 | |||||||||||||
2 | Magyar Rádió művészeti együtteseinek támogatására | 900,0 | |||||||||||||
11 | Magyar Televízió támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Televízió Rt. műsorterjesztési költségeire | 7 576,1 | |||||||||||||
12 | Duna Televízió támogatása | ||||||||||||||
1 | Duna Televízió Rt. műsorterjesztési költségeire | 1 488,7 | |||||||||||||
13 | Média közalapítványok támogatása | ||||||||||||||
1 | Magyar Televízió Közalapítvány támogatása | 9 452,9 | |||||||||||||
3 | Hozzájárulás a digitális átállás feladatainak kiadásaihoz | 660,0 | |||||||||||||
14 | Magyar Távirati Iroda Rt. támogatása | ||||||||||||||
1 | Közszolgálati feladatokra | 2 363,0 | |||||||||||||
2 | A határon túli magyar sajtó hírellátására | 80,0 | |||||||||||||
4 | A 2008. évi olimpiai közvetítések többletfeladataira | 32,0 | |||||||||||||
15 | Üzemben tartási díj pótlása | 24 936,7 | |||||||||||||
10–15. cím összesen: | 53 412,7 | ||||||||||||||
16 | Országos kisebbségi önkormányzatok támogatása | ||||||||||||||
1 | Bolgár Országos Önkormányzat | 36,0 | |||||||||||||
2 | Magyarországi Görögök Országos Önkormányzata | 35,0 | |||||||||||||
3 | Országos Horvát Önkormányzat | 88,6 | |||||||||||||
4 | Magyarországi Németek Országos Önkormányzata | 173,9 | |||||||||||||
5 | Magyarországi Románok Országos Önkormányzata | 50,7 | |||||||||||||
6 | Országos Cigány Önkormányzat | 225,6 | |||||||||||||
7 | Országos Lengyel Kisebbségi Önkormányzat | 35,0 | |||||||||||||
8 | Országos Örmény Önkormányzat | 35,0 | |||||||||||||
9 | Országos Szlovák Önkormányzat | 89,4 | |||||||||||||
10 | Országos Szlovén Önkormányzat | 39,9 | |||||||||||||
11 | Szerb Országos Önkormányzat | 47,6 | |||||||||||||
12 | Országos Ruszin Kisebbségi Önkormányzat | 28,6 | |||||||||||||
13 | Ukrán Országos Önkormányzat | 28,6 | |||||||||||||
17 | Országos kisebbségi önkormányzatok által fenntartott intézmények támogatása | ||||||||||||||
1 | Bolgár Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 15,7 | |||||||||||||
2 | Magyarországi Görögök Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 12,5 | |||||||||||||
3 | Országos Horvát Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 47,0 | |||||||||||||
4 | Magyarországi Németek Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 73,2 | |||||||||||||
5 | Magyarországi Románok Országos Önkormányzata által fenntartott intézmények támogatása | 17,2 | |||||||||||||
6 | Országos Cigány Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 73,2 | |||||||||||||
7 | Országos Lengyel Kisebbségi Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 14,6 | |||||||||||||
8 | Országos Örmény Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 7,0 | |||||||||||||
9 | Országos Szlovák Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 92,8 | |||||||||||||
10 | Országos Szlovén Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 16,9 | |||||||||||||
11 | Szerb Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 28,2 | |||||||||||||
12 | Országos Ruszin Kisebbségi Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 6,3 | |||||||||||||
13 | Ukrán Országos Önkormányzat által fenntartott intézmények támogatása | 8,0 | |||||||||||||
16–17. cím összesen: | 1 326,5 | ||||||||||||||
I. fejezet összesen: | 77 598,4 | 2 003,0 | 16 996,7 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Köztársasági Elnöki Hivatal | 954,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 426,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 140,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 333,4 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 49,1 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 3,0 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 2,0 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
2 | Célelőirányzatok | ||||||||||||||
1 | Állami kitüntetések | 282,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 239,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 0,8 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 41,9 | |||||||||||||
2 | Államfői Protokoll kiadásai | 277,9 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 32,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 239,9 | |||||||||||||
3 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 69,9 | 69,9 | ||||||||||||
II. fejezet összesen: | 1 584,1 | 1 584,1 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Alkotmánybíróság | 1 529,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 0,7 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 937,9 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 306,1 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 266,8 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 3,3 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 3,0 | |||||||||||||
4 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 42,4 | 42,4 | ||||||||||||
III. fejezet összesen: | 1 576,2 | 4,0 | 1 572,2 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Országgyűlési Biztos Hivatala | 1 331,6 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 816,9 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 260,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 222,8 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 31,9 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 37,2 | 37,2 | ||||||||||||
IV. fejezet összesen: | 1 368,8 | 1 368,8 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Állami Számvevőszék | 7 594,3 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 26,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 4 779,1 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 1 492,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 1 109,2 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 34,2 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 260,1 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 13,7 | |||||||||||||
3 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
4 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 220,3 | 220,3 | ||||||||||||
V. fejezet összesen: | 7 874,8 | 60,2 | 7 814,6 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Bíróságok | 63 666,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 5 268,8 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 45 912,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 13 621,2 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 8 968,6 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 179,5 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 253,7 | |||||||||||||
2 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
1 | Beruházás | ||||||||||||||
1 | Igazságszolgáltatás beruházásai | 1 350,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
4 | Kormányzati beruházás | 1 350,0 | |||||||||||||
2 | Ptk. alapján történő kártérítés | 7,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 7,0 | |||||||||||||
6 | Kincstári számlavezetési díj kiadásai | 2,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2,0 | |||||||||||||
7 | Nemzeti Fejlesztési Terv végrehajtása | 116,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 50,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 66,0 | |||||||||||||
15 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 1 858,0 | 1 858,0 | ||||||||||||
VI. fejezet összesen: | 72 268,6 | 5 268,8 | 66 999,8 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Ügyészségek | 29 030,7 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 36,5 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 19 251,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6 055,3 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2 964,1 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 5,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | 3,5 | |||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 670,9 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 100,0 | |||||||||||||
3 | Egyéb intézményi felhalmozási kiadások | 24,0 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 32,0 | 32,0 | ||||||||||||
3 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
3 | EU-tagságból eredő feladatok | 24,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 12,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 2,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 10,0 | |||||||||||||
4 | Jogerősen megállapított kártérítések célelőirányzata | 30,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 30,0 | |||||||||||||
5 | Fejezeti egyensúlyi tartalék | 841,0 | 841,0 | ||||||||||||
VIII. fejezet összesen: | 29 997,7 | 72,0 | 29 925,7 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | A települési önkormányzatot megillető, a településre kimutatott személyi jövedelemadó | 114 215,8 | |||||||||||||
2 | A megyei önkormányzatok személyi jövedelemadó-részesedése | 12 256,6 | |||||||||||||
3 | A települési önkormányzatok jövedelemdifferenciálódásának mérséklése | 108 602,8 | |||||||||||||
4 | Normatív hozzájárulások | ||||||||||||||
1 | Települési önkormányzatok feladatai | 20 842,6 | |||||||||||||
2 | Körzeti igazgatás | 11 687,2 | |||||||||||||
3 | Körjegyzőség működése | 6 182,3 | |||||||||||||
4 | Megyei, fővárosi önkormányzatok feladatai | 2 861,6 | |||||||||||||
5 | Lakott külterülettel kapcsolatos feladatok | 1 149,5 | |||||||||||||
6 | Lakossági települési folyékony hulladék ártalmatlanítása | 162,8 | |||||||||||||
7 | A társadalmi-gazdasági és infrastrukturális szempontból elmaradott, illetve súlyos foglalkoztatási gondokkal küzdő települési önkormányzatok feladatai | 5 510,0 | |||||||||||||
8 | Üdülőhelyi feladatok | 8 957,8 | |||||||||||||
9 | Pénzbeli szociális juttatások | 67 610,2 | |||||||||||||
10 | Közművelődési és közgyűjteményi feladatok | 17 203,3 | |||||||||||||
11 | Szociális és gyermekjóléti alapszolgáltatás feladatai | 44 642,7 | |||||||||||||
12 | Szociális és gyermekvédelmi bentlakásos és átmeneti intézményi ellátások | 59 623,8 | |||||||||||||
13 | Közoktatási hozzájárulások | 432 879,9 | |||||||||||||
5 | Központosított előirányzatok | 149 407,6 | |||||||||||||
6 | A helyi önkormányzatok működőképességének megőrzését szolgáló kiegészítő támogatások | 14 000,0 | |||||||||||||
7 | A helyi önkormányzatok színházi támogatása | 11 010,0 | |||||||||||||
8 | Normatív, kötött felhasználású támogatások | ||||||||||||||
1 | Kiegészítő támogatás egyes közoktatási feladatokhoz | 6 912,2 | |||||||||||||
2 | Kiegészítő támogatás egyes szociális feladatokhoz | 103 171,6 | |||||||||||||
3 | Helyi önkormányzati hivatásos tűzoltóságok támogatása | 35 419,4 | |||||||||||||
4 | A többcélú kistérségi társulások támogatása | 28 095,8 | |||||||||||||
9 | Címzett és céltámogatások | 53 000,0 | |||||||||||||
10 | A helyi önkormányzatok fejlesztési és vis maior feladatainak támogatása | 10 870,0 | |||||||||||||
11 | Vis maior tartalék | 360,0 | |||||||||||||
12 | Budapest 4-es – Budapest Kelenföldi pályaudvar–Bosnyák tér közötti – metróvonal építésének támogatása | 16 200,0 | |||||||||||||
13 | A leghátrányosabb helyzetű kistérségek felzárkóztatásának támogatása | 5 800,0 | |||||||||||||
IX. fejezet összesen: | 1 348 635,5 |
Millió forintban | |||||||||||||||
FEJEZET | 2008. évi előirányzat | ||||||||||||||
Cím- szám | Al- cím- szám | Jog- cím- cso- port- szám | Jog- cím- szám | Elő- ir.- csop.- szám | Ki- emelt előir.- szám | Cím- név | Al- cím- név | Jog- cím- csop.- név | Jog- cím- név | Elő- ir.- csop.- név | Kiemelt előirányzat neve | Kiadás | Bevétel | Támogatás | |
1 | Miniszterelnöki Hivatal | ||||||||||||||
1 | Miniszterelnöki Hivatal igazgatás | 6 976,6 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 4,7 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 4 839,5 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 1 514,9 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 621,4 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 3,5 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 5,0 | 3,0 | ||||||||||||
2 | Központi Szolgáltatási Főigazgatóság | 14 758,9 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 1 972,4 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 936,8 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 942,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 9 497,6 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 1 721,3 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 1 436,5 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 191,7 | |||||||||||||
3 | Kölcsönök | 5,0 | |||||||||||||
2 | Kormányzati Személyügyi, Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ | 611,7 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 135,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 342,7 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 106,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 235,3 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 62,2 | |||||||||||||
3 | Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatal | 16 912,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 18 894,2 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 2 303,1 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 675,1 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 31 119,4 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 1 552,5 | |||||||||||||
2 | Felújítás | 156,6 | |||||||||||||
6 | Szülőföld Alap Iroda | ||||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 100,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 74,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 20,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 6,0 | |||||||||||||
8 | ECOSTAT Kormányzati Gazdaság- és Társadalom-stratégiai Kutató Intézet | 380,9 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | 30,0 | |||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 243,5 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 78,1 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 59,3 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 30,0 | |||||||||||||
9 | Fejezeti kezelésű előirányzatok | ||||||||||||||
2 | Célelőirányzatok | ||||||||||||||
1 | Központilag kezelt fejezeti feladatok | 520,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 170,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 54,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 295,6 | |||||||||||||
4 | „Legyen jobb a gyermekeknek” nemzeti stratégia monitoringja és kapcsolódó feladatok támogatása | 60,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 32,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 10,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 18,0 | |||||||||||||
5 | Kormány és MTA közötti kutatási megállapodások kiadásai | 250,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 125,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 49,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 76,0 | |||||||||||||
6 | Audiovizuális média szabályozás | 150,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 123,6 | |||||||||||||
7 | Nemzeti és kiemelt ünnepek, egyéb rendezvények, események támogatása | 418,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 18,6 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 5,4 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 394,5 | |||||||||||||
8 | Lakossági tájékoztatáshoz kapcsolódó kiadások | 1 026,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 20,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 6,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 1 000,1 | |||||||||||||
9 | Közszolgálati és közigazgatási minőségfejlesztési feladatok | 74,8 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 22,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 7,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 25,8 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 20,0 | |||||||||||||
10 | Állami vezetőkkel kapcsolatos és egyéb humán feladatok támogatása | 65,1 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 65,1 | |||||||||||||
11 | Nemzetközi tagdíjak | 1,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 1,0 | |||||||||||||
12 | Köztisztviselői továbbképzési rendszer és vezetőképzés támogatása | 192,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 130,4 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 47,2 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 14,9 | |||||||||||||
13 | Kormányzati személyügyi feladatok támogatása | 132,5 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 52,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 16,5 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 64,0 | |||||||||||||
14 | Kormányzati informatikai rendszerek alapszolgáltatásainak biztosítása | 3 193,6 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 40,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 12,8 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 2 890,8 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 150,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 100,0 | |||||||||||||
15 | Kormányzati informatikai fejlesztési kötelezettségek | 685,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 165,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 520,0 | |||||||||||||
16 | EXPO 2010 Világkiállításon való részvétel előkészítése | 135,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 65,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 20,8 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 49,2 | |||||||||||||
20 | Készenléti rendszerek (EDR és ESR) üzemeltetése és kapcsolódó kiadások támogatása | 13 295,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 380,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 120,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 11 800,0 | |||||||||||||
2 | Felhalmozási költségvetés | ||||||||||||||
1 | Intézményi beruházási kiadások | 995,0 | |||||||||||||
24 | Kormányzati igazgatással kapcsolatos feladatok támogatása | 180,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 80,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 27,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 73,0 | |||||||||||||
25 | Kisebbségi intézmények átvételének és fenntartásának támogatása | 120,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 120,0 | |||||||||||||
26 | Kisebbségi koordinációs és intervenciós keret | 80,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 80,0 | |||||||||||||
3 | Államháztartáson kívüli szervezetek támogatása | ||||||||||||||
1 | Európai Összehasonlító Kisebbségkutatások Közalapítvány | 100,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 100,0 | |||||||||||||
2 | Puskás Tivadar Közalapítvány | 37,2 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 37,2 | |||||||||||||
3 | Magyarországi Nemzeti Etnikai Kisebbségekért Közalapítvány támogatása | 500,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 0,3 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 499,7 | |||||||||||||
6 | Avicenna, Közel-kelet Kutatások Közalapítvány | 13,9 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 13,9 | |||||||||||||
8 | Bolyai Műhely Közhasznú Alapítvány támogatása | 15,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 15,0 | |||||||||||||
9 | Baptista Szeretetszolgálat Alapítvány | 35,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 35,0 | |||||||||||||
10 | Egyéb civil és nonprofit szervezetek támogatása | 700,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 700,0 | |||||||||||||
4 | Határon túli magyarok programjainak támogatása | ||||||||||||||
1 | Határon túli magyarok oktatási programjainak támogatása | 1 003,0 | |||||||||||||
1 | Működési költségvetés | ||||||||||||||
1 | Személyi juttatások | 32,0 | |||||||||||||
2 | Munkaadókat terhelő járulékok | 11,0 | |||||||||||||
3 | Dologi kiadások | 101,0 | |||||||||||||
5 | Egyéb működési célú támogatások, kiadások | 767,0 |